Vienvietis mini povandeninis laivas "Bebras" U-boat BIBER. Italeri 1:35.
Povandeninio laivo "Biber" kūrėjas Heinrich Bartels šį projektą pradėjo kurti 1944 m. vasario mėn. Projekto užsakovas laivų statykla "Entwerf Flenderwerke, Liubekas. Jau vasario 23 d. Bartelsas paruošė visą darbinę dokumentaciją, o kovo 15 d. buvo pastatytas pirmas "Bebras", kuris gavo "Adomo" vardą. Kovo 29 d. povandeninė valtis buvo pademonstruota Gross admirolui Denicui.
Šio tipo valtys buvo kuriamos koviniams veiksmams La-Manše ir prie Prancūzijos krantų.
Laivo korpusas buvo aptakios formos, centre buvo nedidelis 52 cm aukščio antstatas. Ant antstato buvo 1,5 m ilgio periskopas ir RDP (Šnorkelis) įrenginys. Valties ilgis 9 m, korpuso diametras 98 cm, plotis kartu su torpedomis 2,3 m, aukštis nuo kylio iki antstato liuko 2,12 m. Tonažas 6,25 t. Ginkluotę sudarė dvi 533 mm elektrinės torpedos.
Valties korpusas pagamintas iš laivų plieno, padalintas į penkis skyrius. Pirmame skyriuje balastinė cisterna, antras skyrius pagrindinis valties skyrius, jame sėdėjo vairininkas. Valtyje buvo įmontuotas 2,5 ltr. benzininis Opel variklis (galia 32 a.j.). Ketvirtą skyrių užėmė elektros variklis (galia 13 a.j.), penktame skyriuje balasto cisterna.
Plaukiant po vandeniu vairininkas (teoriškai) galėjo kvėpuoti valtyje esančiu oru 45 min., po to dėl padidėjusios CO2 koncentracijos vairininkas kvėpuodavo per regeneratyvinį aparatą 20 val.
Maksimalus panėrimo gylis 20 m. Pilnos eigos greitis 6,5/5,3 mazgo. Plaukiojimo nuotolis 125 mylios plaukiant 6 mazgų greičiu, po vandeniu 10 mylių 5 mazgų greičiu.
Iš viso buvo pastatytos 325 valtys, iš kurių buvo sudarytos trys flotilės. Šios povandeninės valtys buvo naudojamos prie Prancūzijos kratų, Niderlanduose, Norvegijoje.