Tad įjungus logiką ir prototipo ankstesnio gyvenimo istoriją - kliūna:
- padangos. Jei „Žaibas“ gyveno tokį ilgą gyvenimą (iki skylių sparnuose (nebūtų Opel
Šalia kito padangose žymus ir matomas fabrikinio liejimo siūlės, kurias vertėtų suglaistyt ir sušveist. Manau, visa tai atlikt įmanoma ir dabartiniam etape (jei, žinoma, bus noras).
- tonavimas. Manyčiau, kad apart rūdžių, vertėtų patonuot dar ir dulkių, kažkokių žemės spalvų pigmentais specifinėse vietose (sparnai, važiuoklės rėmas etc.)
- kiaurymės. Kažkiek „kiaurumo, gilumo“ efekto norėtųsi ir radiatoriuje, aušinimo angose, vyriuose. Čia turėtų padėt stipresnis „spalvinis nuplovimas“ (wash-as).
- duslintuvas. Blogai matosi foto, bet įtariu, kad jis neišgręžtas, o į tai visokiuose konkursuose labai kreipiamas dėmesys.
Patartina visas kiaurymes maksimaliai sugraižioti.
- langai. Nepamiršk padirbėt prie durelių orlaidės („fortkės“), nes kol kas ji tikrai dar nebaigta.
O šiaip, viskas neblogai - sveikinu
































