Sveiki,
po šiokios tokios pertraukos vėl ėmiausi pildyti savo technikos "aruodus" Šįkart po ranka papuolė 1980m. sezono bolidas Renault RE-20.
Automobilis turėjo V6 tipo Renault-Gordini gamybos 1,5l darbinio tūrio variklį , prie jo buvo sumontuotos 2 KKK firmos turbokompresoriai. Motoro galia siekė apie 520 AG. Transmisija: Hewland FGA 400 5-ių bėgių mechaninė pavarų dėžė.
Renault kompanija 1977m. pradėjusi dalyvauti "Formulė 1" čempionate nuo pat pradžių laikėsi savitos filosofijos-viskas komandoje turėjo būti tik prancūziška: automobilis, rėmėjai, komandos personalas, ir žinoma pilotai. Pirmieji lenktynininkai buvo Rene Arnoux ir J.P. Jabouille. Pastarąjį 1981 metais pakeitė Allain Prost (vėliau iškovojęs 4 čempiono titulus). 8-ojo dešimtmečio pabaiga, 9-ojo dešimtmečio pirmieji metai dar vadinami turbo eros "formulėje" pradžia. Dalyvaujančios komandos galėjo rinktis kokio tipo -atmosferinius ar turbininius variklius montuoti į savo bolidus. Renault pasirinko antrąjį variantą, bet deja ypatingos sėkmės toks sprendimas neatnešė, buvo iškovotos vos 3 pergalės, o daugumoje kitų 80-ųjų sezono lenktynių arba finišuota žemose pozicijose (R.Arnoux), arba iš lenktynių pasitraukta dėl rūkstančio variklio (J.P. Jabouille). Šio modelio bolidai buvo pašaipiai vadinami geltonaisiais arbatinukais. Vėlesnės bolido modifikacijos taipogi nebuvo labai sėkmingos-aukščiausias pasiekimas-1983 metais 2-oji vieta konstruktorių įskaitoje. Pilotai čempionais taip ir netapo. 1985m. Renault vadovybė nutraukė dalyvavimą čempionate ir apsiribojo tik variklių tiekimu kitoms komandoms (Lotus, vėliau Williams, Benetton, Ligier).
Tiek istorijos, o dabar apie leidinį. Nors buvau nusprendęs su MODELIK'u nebeprasidėti, bet kadangi iš man prieinamų pardavėjų kitokių leidinių su "formulės" tematika niekas nesiūlo, teko nusileisti savo principams ir bandyti dar kartą. Iš pirmo žvilgsnio modelis ganėtinai paprastas, tik įdomu tai, kad autoriai siūlo surinkimą pradėti nuo ratų. Aš labai nesigilinau, kodėl taip, o ne kitaip, tai nuo jų ir pradėjau:
Prieš darbų pradžią visas išklotines impregnavau 'caponu', tai turiu pasakyti, kad pjaunant detales, tikrai matosi lako poveikis-briaunos beveik nesišiaušia.
Tiek šiam kartui