T-44 / 1:25 / Scratchbuild / Kartonas
Sveiki. Savo pirma žinute šitam forume pristatau savo naują projektą - vidutinį sovietinį tanką T-44.
Dirbu prie jo jau kurį laiką. Projektuotas 3ds max programa. Kadangi nepavyko rasti pakankamai tinkamų nuotraukų, vidaus nedarysiu.

Pirmiausia truputis istorijos. T-44 buvo Sovietų sąjungos vidutinis tankas, pradėtas gaminti IIPK pabaigoje. Konstrukcija tapo T-54/55 serijos tankų, kurių buvo pagaminta daugiausiai istorijoje, pagrindu.
1943 m. pradėtas darbas kuriant naują vidutinį tanką, kuris turėjo išlaikyti T-34 tanko mobilumą, bet būti labiau šarvuotas. Naujasis tankas buvo pavadintas T-44. Pirmieji prototipai pagaminti 1944 m. pradžioje: 2 T-44-85 su 85 mm D-5T pabūklu ir 1 T-44-122 su 122 mm D-25-44T. Tokį galingą pabūklą buvo galima sumontuoti, nes T-44 variklis buvo sumontuotas statmenai tanko ašiai. Tai tanką smarkiai sutrumpino, daugiau vietos liko ekipažo skyriuje, bokštelį buvo galima įrengti tanko centre. Šarvai buvo 75 mm korpuso priekyje, 90 mm bokštelio priekyje, 45 mm korpuso šonuose. Visi trys prototipai turėjo V-2IS 500 ag dyzelinį variklį. Bokštelis buvo panašus į T-34/85, bet buvo kiek ilgesnis ir neturėjo "kaklo" apačioje. Korpuse nebuvo radijo operatoriaus/kulkosvaidininko vietos. Naudota nauja torsioninė pakaba, nors kai kurie pakabos elementai (ratai, vikšrai) paimti iš T-34/85.
T-44-122 pirmuosiuose bandymuose pasirodė jų trūkumai (lėtas šaudymo greitis ir mažai vietos amunicijai), todėl šis variantas buvo atšauktas kaip nepraktiškas. 1944 m. gegužę jau buvo gaminami antros kartos T-44-85 prototipai. Vienas jų buvo teigiamai įvertintas bandymų metu 1944 m. birželį - liepą. Jis svėrė 31,3 tonos ir buvo ginkluotas 85 mm ZiS-S-53 pabūklu.
Trečios kartos prototipas buvo pavadintas T-44A. Korpuso priekiniai šarvai buvo pastorinti iki 90 mm, bokštelio - 120 mm. Nors šarvai pasunkėjo, tanko svoris sumažėjo iki 30,7 tonų. Naudotas V-44 12 cilindrų dyzelinis 520 ag variklis. Tankas galėjo išvystyti 60,5 km/h. Vairuotojo liukas priekinėje plokštėje pakeistas siauru plyšiu, bet buvo liukas stogo plokštėje. Po bandymų ir pakeitimų, dėl kurių svoris padidėjo iki 32 tonų, T-44 tankas oficialiai pradėtas naudotis Raudonosios armijos 1944 m. lapkričio 23 d. 1944-1947 m. viso pagaminta 1823 tanko vienetai, jis armijoje naudotas iki 8 dešimtmečio pabaigos.
Dar vienas prototipas, paremtas T-44A ir ginkluotas 100 mm pabūklu ir su sunkesniais šarvais išsivystė į T-54. 1961 m. kai kurie T-44 modernizuoti į T-44M naudojant kai kuriuos T-54 tanko komponentus.
Modelis 3ds max

Korpusas


Vedantysis ratas

Varantysis ratas

Vienas iš pakabos ratų. Prie jų daug teko pavargti - nemėgstu apvalių detalių.

Taip modelis atrodo šiuo metu: surinkti purvasargiai su įrankių dėžėmis ir kuro bakais.



Dabar intensyviai renku vikšrus. Irgi yra ką veikti - kiekvieną segmentą sudaro 14 arba 20 detalių.

Pirmiausia truputis istorijos. T-44 buvo Sovietų sąjungos vidutinis tankas, pradėtas gaminti IIPK pabaigoje. Konstrukcija tapo T-54/55 serijos tankų, kurių buvo pagaminta daugiausiai istorijoje, pagrindu.
1943 m. pradėtas darbas kuriant naują vidutinį tanką, kuris turėjo išlaikyti T-34 tanko mobilumą, bet būti labiau šarvuotas. Naujasis tankas buvo pavadintas T-44. Pirmieji prototipai pagaminti 1944 m. pradžioje: 2 T-44-85 su 85 mm D-5T pabūklu ir 1 T-44-122 su 122 mm D-25-44T. Tokį galingą pabūklą buvo galima sumontuoti, nes T-44 variklis buvo sumontuotas statmenai tanko ašiai. Tai tanką smarkiai sutrumpino, daugiau vietos liko ekipažo skyriuje, bokštelį buvo galima įrengti tanko centre. Šarvai buvo 75 mm korpuso priekyje, 90 mm bokštelio priekyje, 45 mm korpuso šonuose. Visi trys prototipai turėjo V-2IS 500 ag dyzelinį variklį. Bokštelis buvo panašus į T-34/85, bet buvo kiek ilgesnis ir neturėjo "kaklo" apačioje. Korpuse nebuvo radijo operatoriaus/kulkosvaidininko vietos. Naudota nauja torsioninė pakaba, nors kai kurie pakabos elementai (ratai, vikšrai) paimti iš T-34/85.
T-44-122 pirmuosiuose bandymuose pasirodė jų trūkumai (lėtas šaudymo greitis ir mažai vietos amunicijai), todėl šis variantas buvo atšauktas kaip nepraktiškas. 1944 m. gegužę jau buvo gaminami antros kartos T-44-85 prototipai. Vienas jų buvo teigiamai įvertintas bandymų metu 1944 m. birželį - liepą. Jis svėrė 31,3 tonos ir buvo ginkluotas 85 mm ZiS-S-53 pabūklu.
Trečios kartos prototipas buvo pavadintas T-44A. Korpuso priekiniai šarvai buvo pastorinti iki 90 mm, bokštelio - 120 mm. Nors šarvai pasunkėjo, tanko svoris sumažėjo iki 30,7 tonų. Naudotas V-44 12 cilindrų dyzelinis 520 ag variklis. Tankas galėjo išvystyti 60,5 km/h. Vairuotojo liukas priekinėje plokštėje pakeistas siauru plyšiu, bet buvo liukas stogo plokštėje. Po bandymų ir pakeitimų, dėl kurių svoris padidėjo iki 32 tonų, T-44 tankas oficialiai pradėtas naudotis Raudonosios armijos 1944 m. lapkričio 23 d. 1944-1947 m. viso pagaminta 1823 tanko vienetai, jis armijoje naudotas iki 8 dešimtmečio pabaigos.
Dar vienas prototipas, paremtas T-44A ir ginkluotas 100 mm pabūklu ir su sunkesniais šarvais išsivystė į T-54. 1961 m. kai kurie T-44 modernizuoti į T-44M naudojant kai kuriuos T-54 tanko komponentus.
Modelis 3ds max

Korpusas


Vedantysis ratas

Varantysis ratas

Vienas iš pakabos ratų. Prie jų daug teko pavargti - nemėgstu apvalių detalių.

Taip modelis atrodo šiuo metu: surinkti purvasargiai su įrankių dėžėmis ir kuro bakais.



Dabar intensyviai renku vikšrus. Irgi yra ką veikti - kiekvieną segmentą sudaro 14 arba 20 detalių.

































