Tankas Leclerc (T.5) / 1:72 / Revell / Plastikas

#

Re: Tankas Leclerc (T.5) / 1:72 / Revell / Plastikas

Standartinė PzKpfw72 » 2011 Sau 18 (Ant) 22:24

Berkut rašė:Nežinau kaip ten prancuzai dažo savo vikšrus, bet Rusijoje visi trakai gamykloje yra nudažomi specialių juodos spalvos laku. Tai kad iš gamyklos "nuliovi" trakai atrodo juodi. :geek:


Kadangi agregatas šiuo momentu yra gamybinėj linijoj, tai ir trakai dar šilti, tik prancūzų „rabotiagos“ šiuo metu geria vandeniu skiestą vyną su varlių kojelėmis :wtf: . Gruntuos, lakuos ir konservuos tik „demain ou après-demain“(pr.) - rytoj arba poryt.
O jei rimčiau, renkuosi šią spalvą tam, kad po tonavimo ir papoliravimo vietomis atsirastų būtent eksploatacinis metalo blizgesys. Realiai šitos spalvos rezultate bus max.5-10 %.
Vartotojo avataras
PzKpfw72
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 842
Užsiregistravo: 2009 Bal 17 (Pen) 19:05
Miestas: Vilnius

Re: Tankas Leclerc (T.5) / 1:72 / Revell / Plastikas

Standartinė Berkut » 2011 Sau 19 (Tre) 13:07

PzKpfw72 rašė:O jei rimčiau, renkuosi šią spalvą tam, kad po tonavimo ir papoliravimo vietomis atsirastų būtent eksploatacinis metalo blizgesys. Realiai šitos spalvos rezultate bus max.5-10 %.

Pažiūrėsim :) Man labiau patinka metalo spalvą daryti jau po visų nudažymų, nes gali gautis tarpose ir nišose metalo spalva, ko negali būti, dažant pagal tavo technologiją. :?
Rezultate bus matyt. :mrgreen:
Vartotojo avataras
Berkut
Modeliuotojas - Kaunas
 
Pranešimai: 134
Užsiregistravo: 2009 Geg 07 (Ket) 21:03
Miestas: Kaunas

Re: Tankas Leclerc (T.5) / 1:72 / Revell / Plastikas

Standartinė PzKpfw72 » 2011 Sau 19 (Tre) 17:43

Berkut rašė:Rezultate bus matyt. :mrgreen:


Teks smarkiai pasistengt :mrgreen:
Vartotojo avataras
PzKpfw72
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 842
Užsiregistravo: 2009 Bal 17 (Pen) 19:05
Miestas: Vilnius

Re: Tankas Leclerc (T.5) / 1:72 / Revell / Plastikas

Standartinė Caras » 2011 Sau 19 (Tre) 21:58

PzKpfw72 rašė:...Turint omeny, kad nesu abejingas prancūziškai technikai (net nežinau kodėl)...


Žavėjimasis prancūziška technika dažnai išsivysto į nepagydomą ligą: geriau nepradėti :lol: :lol: :lol: Prieš 7 metus turėjau citroeną - iki šiol akys lyg pačios užkliūna už šių mašinų. :lol: Įdomu, ką šiuo klausimu pasakytų Traukinukas?
Vytautas Bartkus
Vartotojo avataras
Caras
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 359
Užsiregistravo: 2010 Geg 04 (Ant) 13:19

Re: Tankas Leclerc (T.5) / 1:72 / Revell / Plastikas

Standartinė PzKpfw72 » 2011 Sau 19 (Tre) 22:58

Off topas - Jau vėlu susidomėt - pats turiu Renault...
O „varliaėdžiai“ sugalvoja visokių juokingų dalykų - nuo Citroen 2CV iki prancūziškos bagetės, netelpančios į jokį krepšį (bet abu pavyzdžiai kažkuo skanūs)... :lol:
Vartotojo avataras
PzKpfw72
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 842
Užsiregistravo: 2009 Bal 17 (Pen) 19:05
Miestas: Vilnius

Re: Tankas Leclerc (T.5) / 1:72 / Revell / Plastikas

Standartinė PzKpfw72 » 2011 Kov 05 (Šeš) 19:31

Sveiki visi!
Ilgokai užtrukau ruošdamas naują dozę darbelių. Gal net ne darbelių, o kažkiek metodinės medžiagos, nes kalba eis apie važiuoklės ir vikšrų surinkimą.
Paveikslėlis
Darbas šis reikalauja maksimalaus atidumo ir tikslumo, nes nuo jo sėkmės pariklauso tolimesnis bet kokio modelio gyvenimas. Jei važiuoklė surinkta gerai - ji priduoda, manau, 70% tanko ar šarvuočio „grožio“ ir tikroviškumo, ko ir siekiam.
:ugeek:
Paskutinį kartą redagavo PzKpfw72 2011 Kov 05 (Šeš) 20:57. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
PzKpfw72
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 842
Užsiregistravo: 2009 Bal 17 (Pen) 19:05
Miestas: Vilnius

Re: Tankas Leclerc (T.5) / 1:72 / Revell / Plastikas

Standartinė PzKpfw72 » 2011 Kov 05 (Šeš) 20:39

Buvo tokia prancūzų dainininkė Amanda Lear, išleidusi 1979 m. albumą „Never Trust a Pretty Face“. Geras, nostalgiškas albumas... daili atlikėja. Sakytumėt, kas čia bendro su Leclerc-u? Gal ne su juo, o su Revell rinkinių vikšrais. Darbas su jais labai jau atitinka disko pavadinimą. Atrodo gerai, bet pasitikėt tiek jais, tiek gamintojo instrukcija aklai nevalia! Reikia jungt savo nuspėjimus ir matavimus-skaičiavimus.
Jau ne kartą prakaitavau ties Revell-io vikšrais. Pagrindinė problema (vokiečiai nebūt taupi nacija) - pačių vikšrų duota rinkinyje tiek, kad dantis sukandęs galėtum „imituot“ uždarą vikšrų grandinę. Apie tokius dalykus, kaip vientisumas ar prakibimas, jau svajot nelabai ir verta, o tempt šildant - labai jau didelė rizika viską prarast. Žinoma, būna išimčių, M-48 šokiravo tuo, kad susiskaičiavus vikšrus - jų pasirodė žymiai daugiau nei reikia. Nu, tada „kortos ir nuėjo“, tik užlūžo kitame etape - dvigubi prototipe ratai - rinkinyje didžiuliai viengubi volai (reikėjo konstruot įrankį, pjaut, žodžiu įdomusis košmaras). Kitas nelabai malonus faktas - paskutiniuose modeliuose Revell-is pameta ankstesniųjų modelių ažūriškumą. Geri atsiliepimai apie Koenig tigrą ir labai prasti apie T-80 (jausmas, kad ne vikšrai, o suklotos lentos :lol: ).
Na, bet ką jau čia - atsiminimų vakarėlis?
Gal labiau pareikim prie temos.
Pristatydamas konkretų modelį, paruošiau trumpą referatą, kaip, mano manymu, lengviau ir sėkmingiau įvykdyt šią pakankamai keblią važiuoklės surinkimo operaciją.
:!: Pati pirma ir svarbiausia taisyklė: niekuomet negalima klijuot prie korpuso VISŲ važiuoklės ratų iš karto (kaip dažniausia rekomenduoja gamintojas). Ratus suklijuojame tarpusavyje, ir prie korpuso klijuojam tik darbinius ir atraminius ratus. Vedančiuosius ir „tinginius“ paliekame laisvėje - su jais dirbsime individualiai.
Darbiniai ir atraminiai ratai klijuojami, maksimaliai išlyginami visomis plokštumomis, paliekami gerai išdžiūti.
Turim kelias dienas darbui su vedančiaisiais ir „tinginiais“. Tarpusavyje juos klijuojam labai tiksliai, nes dalies milimetro paklaida duos „kreivį“ (koks „politiškas“ terminas - mano sugalvotas) visoje vikšrų tvarkoje. Teisingiam suklijavimui padės kalibravimas ant ilgo ištisinio vikšro segmento. Kuomet klijai ima stingt - uždedu vedantįjį ant šios detalės ir kiek pavažinėjame pirmyn-atgal kaip bėgiais. Tai kažkiek pakoreguoja ir patiesina dantų padėtį. Jei viskas tvarkoj - laukiam klijų išdžiūvimo.
Tuomet imamės vikšrų klijavimo į vietas. Kadangi šio modelio važiuoklę klijavau savaitgalį, išvykęs be fotoaparato, tad etapiškumui teko prakaituot piešiant schemas. Atleiskit, sekantį kartą būsiu apdairesnis.

Taigi etapas 1:
Paveikslėlis

Schemos kairiajame piešinyje pavaizduotas „tinginys“ realiai apklijuojamas :!: 4 vnt. viengubų vikšrų (det.15) - čia sveikas protas nesutinka su gamintojo nurodymais. Kodėl? Nuspėjant vietą, kurią užimtų 5 viengubi vikšrai nesunku nuspėt, kad jų bus smarkiai per daug ir jokios logiškos vikšrų krypties nesigaus.Schemelėje, deja, pavaizduota kitaip, nes techniškai buvo sunku atkartot realią padėtį.
Dar viena svarbi pastaba :!: - pagal prototipo nuotraukas būtina sutikrinti vikšrų kryptį, kad po to nebūtų „atbuli batai“, arba „batai ant vienos kojos“. Būkim įdėmūs.
Dešinėje esantis piešinukas - prie pakliuojuotų vikšrų prijungiam trumpąjį 5 detalių vikšrų segmentą (det.12). Pridėję visą mazgą prie korpuso - koreguojam vikšrų kryptį į pirmuosius darbinius ratus.
Analogiški veiksmai su vedančiaisiais ir 5 vnt. viengubų vikšrų ir trumpasis segmentas (det.14) - čia viskas lyg ir pagal gamintojo nurodymus.
Užsiimam rimtu darbu - klijų džiovinimu. Morališkai ruošiamės kitam etapui, prakaituojam, galvodami, ar gausis uždaras ciklas, ar ne :think:

Etapas 2:
Paveikslėlis

Kaip pats patyriau ir rekomenduoja daugumas modeliuotojų-korifėjų, važiuoklė surinkinėjama nuo apačios ir vidurio.
Taigi prie darbinių ratų, centruojant, klijuojama ilgesnysis vikšrų segmentas (det.13). Klijuojama taip, kad iš abiejų pusių liktų atstumas, kurį užima vienas kiek pakreiptas viengubas vikšrų segmentas.
Priartėjom prie etapo, kuomet pakliuojam ir pirmame etape pagamintus mazgus. Klijuojam juos prie korpuso ir iš karto einam prie sekančio etapo.

Etapas 3:
Paveikslėlis

Į paliktąsias vietas klijuojam po vieną viengubą vikšro segmentą (nuotraukoje - 2) , kiek „užapvalinant“ jungimo vietą. Galutinai suvedam visų vikšrų kryptis.
Paveikslėlis
Matoma pabaiga :D


Finišo tiesioji
Etapas 4:

Paveikslėlis

Palaukėm, kol viskas dailiai susiklijavo ir pasigardžiavimui priklijuojame likusįjį ilgąjį vikšrų segmentą (det.11). Viskas sėkmingai sutapo, tarpai pakenčiami, minimalūs, kuriuos ir taip dengs ekranai. Žodžiu - viskas tvarkoj, o mano patarimais naudokitės į valias :lol:
Gyvai surinktos važiuoklės foto galit pamatyt ankstesniuose pranešimuose
Vartotojo avataras
PzKpfw72
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 842
Užsiregistravo: 2009 Bal 17 (Pen) 19:05
Miestas: Vilnius

Re: Tankas Leclerc (T.5) / 1:72 / Revell / Plastikas

Standartinė PzKpfw72 » 2011 Kov 05 (Šeš) 22:06

Na, o sekančioje serijoje, darbas su fotoėsintais papildais, tarp kurių ir tokie gabaritiniai dalykėliai:
Paveikslėlis
:wtf:
Vartotojo avataras
PzKpfw72
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 842
Užsiregistravo: 2009 Bal 17 (Pen) 19:05
Miestas: Vilnius

Re: Tankas Leclerc (T.5) / 1:72 / Revell / Plastikas

Standartinė Caras » 2011 Kov 05 (Šeš) 22:34

O, dar vienas klubietis pinigus modeliuoja :haha_no:
Vytautas Bartkus
Vartotojo avataras
Caras
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 359
Užsiregistravo: 2010 Geg 04 (Ant) 13:19

Re: Tankas Leclerc (T.5) / 1:72 / Revell / Plastikas

Standartinė Tamosis » 2011 Kov 06 (Sek) 4:37

Geras modelio gamybos aprašymas, respektiškės, kaip sakant ;) naudingas dalykas.
Vartotojo avataras
Tamosis
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 1374
Užsiregistravo: 2009 Bal 22 (Tre) 19:16
Miestas: Vilnius

AnkstesnisKitas

Grįžti į Šiuolaikinė karinė technika / Modern Military Vehicles / Современная военная техника

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron