Na žiūrėjau žiūrėjau aš į tą lėktuvą tvirtindamas sparną, tai ir nežinau dabar, gal kur ir "skosil" nufotkinau ant kilimėlio uždėjęs, tai iš apačios žiūrint daugiau mažiau normaliai, iš viršaus, gal vis tik sparnas šiek tiek ir nugrybautas. Iš priekio tikrai taip baisiai neatrodo kaip 4 fotkėje. Iš priekio lyg ir viskas ok.
Dėl sparno tvirtinimo tai tikrai buvo bjaurokas reikalas. Teko pasiknist ir vis tiek palikt klaidų. dėl variklio irgi. Plyginus su visu modeliu, kuris yra tikrai neblogas, variklis atrodo skurdokai. Neužteko matyt ūpo perdarinėt, nors būtų gal visai ir nesunku, tik cilindrus pasidaryt, gal kada, jeigu ateis didis įkvėpimas ir pasidarysiu, nes galima lengvai pakeist. Nors šiaip labiau norėtųsi geresnės kokybės kokį ANBO susirinkt.
O gyvą galėsiu atsinešt į kitą susitikimą. Šiaip ir daugiau yra ką pabrokyt, ypač spyrius tuos visokius, o ir korpusas išėjo toli gražu ne ideliai.
Tai dar su liniuote pamatavau tai vis tik Auktumas teisus, nugrybavau kažkiek:
X1 = 137 mm - X2 = 136 mm
Y1 = 194mm - Y2 = 192 mm
Su ratais kaip ir viskas gerai
B1 = 50 mm - B2 = 50 mm
Na Auktumo dėka būsiu pamokytas kaip pasimatuot lėktuvo geometriją ir dar sužinojau kaip atrodo generatorius taip kad viskas tik į naudą yra kur tobulėt kaip sakant.