Laurynas rašė:Teko skaityt, kad F-15E beveik per prievartą tapo Su-24 analogu...
Pagal tai kiek F-15E pakelia ir turi pakabinimo takų, mano manymu, gerokai lenkia Su-24
Laurynas rašė:Teko skaityt, kad F-15E beveik per prievartą tapo Su-24 analogu...
Caras rašė:Laurynas rašė:Teko skaityt, kad F-15E beveik per prievartą tapo Su-24 analogu...
Pagal tai kiek F-15E pakelia ir turi pakabinimo takų, mano manymu, gerokai lenkia Su-24
Caras rašė:F-15E kelia 11,11t ant 9 pakabinimo mazgų.
Berkut rašė:pas SU-24 papildomi bakai man rodos nesimontuoja.
Prunce rašė:Tik kad paskirtis yra skirtinga: Su - 24 - bet kokiomis oro sąlygomis naudojamas atakos lėktuvas (kitaip tariant - šturmo arba žemės taikinių naikinimo lėktuvas), o F - 15I - daugiatikslis (tinka ir kaip naikintuvas, ir kaip atakos lėktuvas, ir kaip naikintuvas-perėmėjas). Kaip sakoma - bandote sulyginti nesulyginamus dalykus.
Caras rašė:Pas Su-24 kabinasi du bakai po nejudama sparno dalimi.
Jei neklystu pas visas F-15 modifikacijas gali kabintis trys bakai
Papildomo kuro bako masė įskaitoma pakabinamos ginkluotės masę, taigi 11 nelygu 8.
Grįžti į Karinė aviacija nuo 1947 m. / Military aviation after 1947 / Bоенная авиация с 1947 года
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias