Pagaliau ir aš nusprendžiau sudalyvauti konkurse, o tuo pačiu pailsėti nuo savo įprastinių mėgiamų Antro Pasaulinio ir Luftwaffe asų
Westland Wyvern S Mk.4 buvo jau pokarinis jūrinis šturmuotojas, varomas Armstrong Siddeley Python turbopropeleriniu varikliu. Keistas lėktuvas, savo kovingu „bjaurumu“ primenantis garsiąją Ju87 Stuka. Daugiau apie jį galite pasiskaityti čia: http://en.wikipedia.org/wiki/Westland_Wyvern , arba 4+ monografijoje „Westland Wyvern TF Mks.1, 2, T Mk.3, S Mk.4“.
Trumpeterio Wyvern S Mk.4 – vienas iš retų gerų gaminių. Na negerbia šis gamintojas savo daromų modelių ir tiek...
Plastikas dėžutėjė labai geros kokybės, malonu su juo dirbti, detalizacija labai gera, net garsusis Trumpeterio "beprotis kniedytojas" padirbėjo labai subtiliai
Prietaisų lenta ir piloto diržai duoti ėsdintu metalu (PE), katapultuojamas krėslas Martin Baker Mk.2B labai supaprastintas - todėl perkanr modelį e-bay, Pavla epoksidinis krėslas buvo labai reikalingas priedas.
Beje pagal interneto recenzijas - ratai, nors ir labai neblogai išlieti - neteisingo diametro ir protektoriaus, todėl CMK ratai iš Hannants jau pakeliui . Įdomiausias dažymo variantas - žinoma- 1956m Sueco krizės metu, operacijoje "Musketeer" dalyvavę HMS "Eagle" lėktuvnešio 830-tojo dalinio Wyvernai:
Pagal interneto forumus ir peržiūrėtą literatūrą - dažymas nors ir labai efektingas, ne visai tikslus: prieš realias operacijas raudoni stabilizatoriai ir propelerio gaubtas buvo perdažyti juodai. O taip gražiai atrodė .
Pirmą vakarą suklijavau kabiną, nugruntavau prietaisų lentą ir krėslą.
Taip pat suklijavau pakabinamus bakus (kurių vėliau nereikės ) ir propelerio mechanizmą
su variklio gondola
Lėktuvas buvo varomas kontrarotaciniu propeleriu, ir modelyje duotas veikiantis mechanizmas, imituojantis abiejų propelerių sukimąsi priešinga kryptimi. Aišku modelio propelerio nieks nesukinės, bet bent jau išstatyti mentes bus galima labai realistiškai