Pagrindinis Luftwaffe mokomasis lėktuvas buvo 1934 metais sukonstruotas biplanas Bucker Bu-131 „Jungman“. Šios mašinos sėkmė paskatino firmą sukonstruoti dar geresnį mokamąjį lėktuvą. Taip atsirado Bu-181 „Bestman“, kurio prototipas pirmą kartą į orą pakilo 1939 metais. Naujasis lėktuvas buvo mišrios konstrukcijos žemasparnis monoplanas su neįtraukiama važiuokle. Dengta kabina talpino vieną šalia kito išdėstytus dvi pilotų sėdynes, kas padidino pilotų mokymo komfortą. Serijinė gamyba pradėta 1942 metais ir tęsėsi iki pat karo pabaigos. Keliolika egzempliorių buvo daliniuose perdirbti į smogiamuosius lėktuvus, primontavus sparnų galuose 4 „Panzerfaustus“. Iš šių lėktuvų suformuotas specialus dalinys 3.PzJgST, kuris Folksšturmo rėmuose turėjo būti panaudotas kovoje su Berlyną puolančiais tarybiniais tankais. Iš leidinio galima pasidaryti du pilnus modelius, kurių vienas ir vaizduoja šio dalinio lėktuvą, kitas – Šveicarijos KOP mokomąjį lėktuvą, kuris 1950 metais skraidė iš Dubendorfo bazės.
Žurnalo viršelis ir tai, kas jo viduje:
Naudojamas lazeriu pjautų karkaso ir pastorinimo detalių komplektas:
Bus daromas "vokietis", nors aš juos ir nelabai mėgstu, o "šveicaras" dar ir spalvingesnis. Bet "nupirko" "faustpatronai" Taigi, pirmieji žingsniai - beveik įrengta valdymo kabina su sparno lonžeronu:
Tai tiek