Heinkel He 177 A-5 / Revell / 1:72 / Plastikas
Parašytas: 2011 Lap 02 (Tre) 2:05
Taigi, pagaliau netikėtai aplankius įkvėpimui , per šias išeigines išsitraukiau eilinį prieš kurį laiką (kažkur po pirmojo Vilniaus konkurso) pradėtą ir nepabaigtą projektą tolimesniam „damušinėjimui“ – Revell Heinkel He 177 A-5.
Heinkel He 177 - ganėtinai žavus ir įdomus lėktuvas, kai kur vadinamas Liufwafės B-29, tačiau taip ir neparodęs savo galimybių dėl sugebėjimo savaime užsidegti dėl nepavykusių (nevykusių) sprendimų kuriant variklius (dėl to taip pat vadintas „skraidančiu deglu“, „žiebtuvėliu“ ir kt.) . Apie patį lėktuvą daugiau galima paskaityti kad ir čia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_177
Apie modelį. Pats modelis pasirodęs jau gal kokia 10 metų. Manau, kad būtent juo Revell vėl atsidūrė tarp geriausių (mano subjektyvia nuomone gal net ir priekyje) 1/72 plastikinių modelių gamintojų, jei kalbėti apie 2 PK daugiamotorę aviaciją. Nemačiusiems detalių, rinkinio apžvalga šiokia tokia yra čia:
http://www.internetmodeler.com/2000/december/first-looks/revell_he177.htm
Neskaitant seno ir tapusio kolekciniu Airfix‘o He 177, daugiau šio lėktuvo modelių 1/72 mąstelyje nėra, todėl Revell neprašovė pro šalį išleisdami versiją A-5, kuri laikytina viena iš pagrindinių ir daugiausiai naudotų. Tiesa, dar kiek vėliau Revell išleido kitą He 177 versiją A-6, kuri nuo A-5 skiriasi kitokia uodegos šaulio vieta (bokšteliu), o modelyje vietoj Fritz X valdomų bombų pridėta trys Hs 293.
xxx
Grįžtant prie modelio, tai kas buvo padaryta iki šiol – rezultatas keleto vakarų. Surinkimas ėjosi be ypatingų pastangų, detalės atitiko – šveitimo ir špakliavimo labai nedaug. Nudažiau kabiną ir surinkau visą fiuzeliažą, jį daugmaž apšveičiau ir pradėjau pastebėti truputį erzinančius modelio neišbaigtumus – kai kur pagailėta plastiko bent jau menkoms pertvarėlėms, dėl ko per visokias oro paėmimo angas matosi per daug. Smulkmena bet nervina, kai pvz. pro galinės važiuoklės nišą „šviečia“ oro paėmimo anga kilio apačioje (tą sutvarkiau). Bet kai pamačiau, kad iš abiejų variklio šonų esatys oro paėmimai turbokompresoriui bei sparno apšildymo sistemai matosi „kiaurai“, o pro juos matosi ir pagrindinės važiuoklės angos, nesugalvojau greito ir paprasto sprendimo, atsirado kitų reikalų ir modelis nukeliavo į spintą...
Kadangi neseniai susigundžiau Eduard Zoom PE rinkinuku šiam lėktuvui, pirmiausia jį ir sunaudojau; dar kol kas neturiu tvirtos nuomonės, ar „self-adhesive“ (su klijais, kaip lipdukas) PE yra tikrai gerai, bet tam tikrais atvejais tai visai praverčia.
Taip atrodė surinkta iš dėžutės:
Po perdarymo su Zoom‘u ir padažymo (dar šio bei to trūksta):
O užvakar besėdėdamas prieš TV taip išsprendžiau sparno problemas:
Prieš:
Po:
Pertvarėlės – kartonas nuo kažkokios pakuotės, suklijuotas su „Super Moment“, o oro paėmimai – vamzdeliai susukti iš storos folgos aplink reikiamo storio pagaliukus (degtukas ir paplonintas degtukas), sustiprinti tuo pačiu „Super Moment“. Priekį pripjausiu ir sutvarkysiu kai jau bus sparnas suklijuotas – manau išsisuksiu visai neprastai 8)
Dar šiandien suklijavau sparno puseles, stabilizatoriaus puseles ir pradėjau klijuoti bombas. Dėl ginkluotės dar neapsisprendžiau. Situacija yra tokia, kad modelyje duoti 3 vnt. valdomų bombų Fritz X, kabinamų ant išorės laikiklių. Nežinau, ar praktikoje tokia kombinacija naudota, kaip ir nepavyko surasti konkrečios informacijos, patvirtinančios, jog Fritz X‘us He 177 išvis naudojo kovos veiksmuose – visur rašoma tik apie Hs 293 (Žinau, kad Fritz X‘us tikrai naudojo Do-217 K; pagal paskirtį – Fritz X skirtas daugiau prieš kovinius laivus). Todėl kol kas mėtausi tarp tokių variantų:
- kabinti du Fritz X (būtų gerai surasti tokią kombinaciją patvirtinančią nuotrauką arba kovinės užduoties aprašymą);
- atidaryti bombų liuką (modelyje tas nesunkiai įmanoma, nes gana padorios detalės komplekte yra), ten sukabinti rinkinyje esančias bombas, galbūt pakabinti kokias nors didesnes bombas ant išorinių laikiklių;
- iš kitų rinkinių „susigraibius“ pakabinti du Hs 293 (nuotraukų tokių mačiau)
Gal kas iš kolegų ką nors patartų?
Atsižvelgiant į pasirinktą variantą iš šių, priklausys ir dažymas (turiu papildomas Eaglestrike dekoles).
Heinkel He 177 - ganėtinai žavus ir įdomus lėktuvas, kai kur vadinamas Liufwafės B-29, tačiau taip ir neparodęs savo galimybių dėl sugebėjimo savaime užsidegti dėl nepavykusių (nevykusių) sprendimų kuriant variklius (dėl to taip pat vadintas „skraidančiu deglu“, „žiebtuvėliu“ ir kt.) . Apie patį lėktuvą daugiau galima paskaityti kad ir čia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_177
Apie modelį. Pats modelis pasirodęs jau gal kokia 10 metų. Manau, kad būtent juo Revell vėl atsidūrė tarp geriausių (mano subjektyvia nuomone gal net ir priekyje) 1/72 plastikinių modelių gamintojų, jei kalbėti apie 2 PK daugiamotorę aviaciją. Nemačiusiems detalių, rinkinio apžvalga šiokia tokia yra čia:
http://www.internetmodeler.com/2000/december/first-looks/revell_he177.htm
Neskaitant seno ir tapusio kolekciniu Airfix‘o He 177, daugiau šio lėktuvo modelių 1/72 mąstelyje nėra, todėl Revell neprašovė pro šalį išleisdami versiją A-5, kuri laikytina viena iš pagrindinių ir daugiausiai naudotų. Tiesa, dar kiek vėliau Revell išleido kitą He 177 versiją A-6, kuri nuo A-5 skiriasi kitokia uodegos šaulio vieta (bokšteliu), o modelyje vietoj Fritz X valdomų bombų pridėta trys Hs 293.
xxx
Grįžtant prie modelio, tai kas buvo padaryta iki šiol – rezultatas keleto vakarų. Surinkimas ėjosi be ypatingų pastangų, detalės atitiko – šveitimo ir špakliavimo labai nedaug. Nudažiau kabiną ir surinkau visą fiuzeliažą, jį daugmaž apšveičiau ir pradėjau pastebėti truputį erzinančius modelio neišbaigtumus – kai kur pagailėta plastiko bent jau menkoms pertvarėlėms, dėl ko per visokias oro paėmimo angas matosi per daug. Smulkmena bet nervina, kai pvz. pro galinės važiuoklės nišą „šviečia“ oro paėmimo anga kilio apačioje (tą sutvarkiau). Bet kai pamačiau, kad iš abiejų variklio šonų esatys oro paėmimai turbokompresoriui bei sparno apšildymo sistemai matosi „kiaurai“, o pro juos matosi ir pagrindinės važiuoklės angos, nesugalvojau greito ir paprasto sprendimo, atsirado kitų reikalų ir modelis nukeliavo į spintą...
Kadangi neseniai susigundžiau Eduard Zoom PE rinkinuku šiam lėktuvui, pirmiausia jį ir sunaudojau; dar kol kas neturiu tvirtos nuomonės, ar „self-adhesive“ (su klijais, kaip lipdukas) PE yra tikrai gerai, bet tam tikrais atvejais tai visai praverčia.
Taip atrodė surinkta iš dėžutės:
Po perdarymo su Zoom‘u ir padažymo (dar šio bei to trūksta):
O užvakar besėdėdamas prieš TV taip išsprendžiau sparno problemas:
Prieš:
Po:
Pertvarėlės – kartonas nuo kažkokios pakuotės, suklijuotas su „Super Moment“, o oro paėmimai – vamzdeliai susukti iš storos folgos aplink reikiamo storio pagaliukus (degtukas ir paplonintas degtukas), sustiprinti tuo pačiu „Super Moment“. Priekį pripjausiu ir sutvarkysiu kai jau bus sparnas suklijuotas – manau išsisuksiu visai neprastai 8)
Dar šiandien suklijavau sparno puseles, stabilizatoriaus puseles ir pradėjau klijuoti bombas. Dėl ginkluotės dar neapsisprendžiau. Situacija yra tokia, kad modelyje duoti 3 vnt. valdomų bombų Fritz X, kabinamų ant išorės laikiklių. Nežinau, ar praktikoje tokia kombinacija naudota, kaip ir nepavyko surasti konkrečios informacijos, patvirtinančios, jog Fritz X‘us He 177 išvis naudojo kovos veiksmuose – visur rašoma tik apie Hs 293 (Žinau, kad Fritz X‘us tikrai naudojo Do-217 K; pagal paskirtį – Fritz X skirtas daugiau prieš kovinius laivus). Todėl kol kas mėtausi tarp tokių variantų:
- kabinti du Fritz X (būtų gerai surasti tokią kombinaciją patvirtinančią nuotrauką arba kovinės užduoties aprašymą);
- atidaryti bombų liuką (modelyje tas nesunkiai įmanoma, nes gana padorios detalės komplekte yra), ten sukabinti rinkinyje esančias bombas, galbūt pakabinti kokias nors didesnes bombas ant išorinių laikiklių;
- iš kitų rinkinių „susigraibius“ pakabinti du Hs 293 (nuotraukų tokių mačiau)
Gal kas iš kolegų ką nors patartų?
Atsižvelgiant į pasirinktą variantą iš šių, priklausys ir dažymas (turiu papildomas Eaglestrike dekoles).