Sveiki visi
Ilgą laiką neįkėliau naujų nuotraukų, tačiau po truputį, su didesne pertrauka (kai kas "atmušė" norą modeliuoti), krapščiausi.
Pradžiai apie dažus. Kaip ir kiekvienam tapytojui, manau modeliuotojui taip pat iškyla viena bėda - baltų dažų trūkumas. Už visai nedidelę kainą paėmiau "cielą" tūbą akrilinių baltų dažų - su kitos firmos akriliniais dažais "nesipjauna", gerai maišosi ir skiedžiasi:
Toliau susimaišiau visas kitas spalvas šiam modeliui. Nuotraukose parodau, kokias spalvas naudojau susimaišyti modelio spalvoms. Sekančiai:
"Gris-bleu Fonce" - bazinė viršutinių paviršių (tamsiai mėlyna-pilka) spalva;
"Gris-bleu Clair" - apatinių paviršių (šviesiai pilkos spalvos-mėlyna) spalva;
"Kaki" - kamufliažinė (chaki) spalva;
"Ombre Calcinee" (šiam modeliui mano galva artimesnė "Brun") - kamufliažinė (degta šešėlinė arba ruda) spalva:
Toliau galinio fiuzeliažo "gofros" gamyba. Žurnale siūlė du variantus: arba fiuzeliažas su pvaizduota "gofra", arba fiuzeliažas su tikra "gofra". Aš, žinoma, pasirinkau antrajį variantą.
Visų pirma iš gerosios pusės susipjausčiau lenkimo linijas:
Tada iš blogosios pusės su žymekliu per pjūvio linijas pasižymėjau lenkimo linijas:
Žymeklio linijų kraštus labai nedaug įpjoviau ir pačias linijas "išskaptavau":
Į atsiradusias duobes sudėjau ploną vielutę ir užpyliau CA:
Šiek tiek padžiuvus CA, per duobes su vielute gerai perbraukiau liniuote, kad iš gerosios pusės susidarytų iškilimai (žymeklis sureaguoja su CA ir šiek tiek patamsina iškilimus, kas, manau, suteikia tam tikrą 3D efektą):
Visiškai išdžiuvus CA, tam, kad geriau lenktųsi, vielutes ištraukiau ir liko lygios, standžios duobelės:
Tada pasidariau iš kartono gabaliuko išpjovą (daugmaž tokio pat pločio, kaip tarpai tarp lenkimo linijų) ir ant jo uždėjęs detalę su peiliuko galu padariau įdubimus:
Rezultate gavosi daugmaž taip:
Vėl išbandžiau kitokį fiuzeliažo klijavimo metodą: pirma susiklijavai galinio fiuzeliažo "odos" segmentus tarpusavyje:
Galinio fiuzeliažo karkasą papildžiau kartono gabalėliais tam, kad tvirtinant stabilizatorius su aukštumos vairu, neįlinktų "oda":
Na ir galiausiai "odą" užmoviau ant karkaso, palyginau, pataisiau ir įpildamas tam tikrose vietose CA, suklijavau:
Galiausiai pasidariau kabinos galinį įstiklinimą. Tam žurnale buvo duoti du šablonai. Aš juos šiek tiek patobulinau, įklijuodamas reikiamo ilgio kartono segmentus ten, kur įstiklinimo detalė turi lenktis:
Na ir visus tris sluoksnius priklijavau prie šablono keliais CA lašeliais:
Gerai padrėkinus vandeniu, palikus pradžiūti, kabinos įstiklinimą peiliuku atsargiau atplėšiau nuo šablono, padažiau atplėštas vietas ir priklijavau prie kabinos. Kabinos karkasą taip pat papildžiau skersiniais kartono segmentais tam, kad kabinos fiuzeliažo "oda" neįlinktų: