Perkeliu savo modelio darbo procesą. Pradedu viešinti savo antrojo modelio gamybą. Daug rinktis nereikėjo. Tiesiog, kai pradėjau domėtis WII aviacija, už akių užkliuvo bf 109 lėktuvai, iškart pajutau didžiules simpatijas šiam "paukščiui". Tuoj pat čiupau AH leidinį, nes sudomino gražus weathering'as ir ypač didelis detalizavimas. Tai dižiulis iššūkis man, bet manau aukščiau bombos nešoksiu ir su juo susitvarkysiu
Apie bf 109 lėktuvą nemanau, kad yra ką labai pasakoti, daugelis puikiai jį pažįstate. Konkrečiau apie būtent šio leidinio lėktuvo modelį galiu pasakyti, kad tai modifikacija E-4, kitaip vadinamas "Emiliu", paimtas E-3 pagrindu, pakeistos tik smulkios detalės (ginkluotės galingumas ir kt.). Šis meseris tarnavo apie 1940 metus mūšiuose Prancūzijoje ir Britanijos mūšyje po Jagdgeschwader 51 Molders sparnu kaip I./JG 20 grupės naikintuvas Vėliau ši grupė buvo pervadinta III./JG 51 ir galutinai priklausė JG 51 Molders.
Manau verta paminėti, kad būtent šį naikintuvą pilotavo garsus vokiečių asas Walter Oesau :
Jis buvo minimas kaip pats "kiečiausias" asas iš visų vokiečių asų, galbūt dėl savo būdo pirmajam veržtis į mūšį, greitai "susitvarkyti" su priešininku ir dingti. Kai jis pasiekė 100 pergalių skaičių, buvo paskirtas dirbti administracinėje veikloje, ir nors buvo uždrausta skraidyti į mūšius, Walter paslapčia skrisdavo, o vėliau teisindavosi tuo, kad tiesiog skrisdavo "pasižvalgyti" ir jį netikėtai užpuldavo
Jis nemėgdavo (kai buvo jau JG 2 vadas, o vėliau ir JG 1) dažyti savo lėktuvų ypatingais skiriamaisiais ženklais ar žymėti pergalių skaičių ant uodegos vairo, traktuodamas tuo, kad priešininkai jo neatpažintų. Vienu metu jis turėjo du "Friedrichus" (bf 109F), kurie buvo beveik identiški!
Gaila, tačiau 1944 metais jis žuvo gana paradoksaliomis aplinkybėmis. JAV bombonešiai skrido bomborduoti geležinkelio bėgių prie Belgijos sienos. Ir nors kaip JG 1 vadas, W.Oesau negalėjo skristi į mūšį (be to jis tuo metu sunkiai sirgo gripu ir gulėjo lovoje), Gėringas paskambinęs teiravosi ar jis skrenda. Kai operatorius atsakė, kad serga ir negali, Gėringas jį išvadino pavargėliu ir bailiu. Įpykęs W.Oesau išskrido. Jėgos buvo nelygios, 4 (o gal 5) amerikiečių P-38 jį vaikėsi ir atakavo, kol W.Oesau "Gustavo" (bf 109G) kabina užsiliepsnojo ir jo lėktuvas sudužo kartu su juo.
Kas supranta angliškai ir labiau domina šis asas, pasiskaitykite plačiau čia : http://en.wikipedia.org/wiki/Walter_Oesau
Tai tiek informacijos Kas dėl modelio, tai jį tikrai stengiuosi atlikti kiek man jėgos leidžia. Todėl net neketinu skubėti (o ir laiko jam nelabai daug galiu skirti ). Man svarbiausiai kokybiškai ir kiek galima detaliai padaryti šį modelį. Man patinka, kai nėra jokių "deadline'ų" ir galima mėgautis vien gamybos procesu - juk didžiausias malonumas modeliuotojui yra pats procesas, o ne galutinis rezultatas 8)