"Santa Maria". 1:100. Maly Modelarz 4-5/76
Parašytas: 2019 Bir 08 (Šeš) 21:47
Taigi, keletas dienų ligoninėje, išvykos į konkursus, mokslo metų pabaigos popierizmas ir nusistovėję karščiai visai nepadeda modeliavimui. Bet, važinėjant po konkursus Lenkijoje, vis dažniau tenka matyti atskirą popierinių modelių kategoriją - ČAntikai". Joje vertinami modeliai pagaminti iš rankinio braižymo leidinių. Taigi, "užkibau" ir aš ant šio masalo.
Nors ir turiu nemažai atliekamų "Maly Modelarz", tačiau kandidatas "po peiliu" buvo aiškus iš karto: be kolekcijoje turimo 1976 metų 4-5 "Maly Modelarz" su "Santa Maria", dar turėjau du atliekamus šio žurnalo numerius. Manau, kad šio laivo istorijos minėti kaip ir nereikia - tai buvo didžiausias pirmosios Kolumbo ekspedicijos ieškant vakarų kelio į Indiją laivas. Ką, vietoj to kelio, atrado Kolumbas, manau irgi aiškinti nereikia .
Taigi, keletas žurnalo lapų:
Bandysiu daryti viską kuo arčiau "standarto", bet keletą pakeitimų jau esu numatęs - bus antrinė apkala, sustiprinti stiebų "lizdai", burės bus iš audeklo, rangoutas iš pagaliukų. Dar baliustradų kolonėlės bus pakeistos "tikromis" medinėmis ir erdvinėmis.
Taigi, pradžiai karkasas. Jis daromas su lentynėlėmis juodąjai apkalai papildomi španhautai, nupjauti per 1 mm nuo borto-dugno. Taip pat jau padaryti sustiprinti stiebų stepsai.
Ir jau savo vietoje pirmieji pagrindinio ir apatinio denių gabaliukai - lentos įraižytos yla:
Beje, leidinys, kaip tiems laikams, tikrai puikiai detalizuotas ir kol kas be jokių netikėtumų.
Tai tiek
Nors ir turiu nemažai atliekamų "Maly Modelarz", tačiau kandidatas "po peiliu" buvo aiškus iš karto: be kolekcijoje turimo 1976 metų 4-5 "Maly Modelarz" su "Santa Maria", dar turėjau du atliekamus šio žurnalo numerius. Manau, kad šio laivo istorijos minėti kaip ir nereikia - tai buvo didžiausias pirmosios Kolumbo ekspedicijos ieškant vakarų kelio į Indiją laivas. Ką, vietoj to kelio, atrado Kolumbas, manau irgi aiškinti nereikia .
Taigi, keletas žurnalo lapų:
Bandysiu daryti viską kuo arčiau "standarto", bet keletą pakeitimų jau esu numatęs - bus antrinė apkala, sustiprinti stiebų "lizdai", burės bus iš audeklo, rangoutas iš pagaliukų. Dar baliustradų kolonėlės bus pakeistos "tikromis" medinėmis ir erdvinėmis.
Taigi, pradžiai karkasas. Jis daromas su lentynėlėmis juodąjai apkalai papildomi španhautai, nupjauti per 1 mm nuo borto-dugno. Taip pat jau padaryti sustiprinti stiebų stepsai.
Ir jau savo vietoje pirmieji pagrindinio ir apatinio denių gabaliukai - lentos įraižytos yla:
Beje, leidinys, kaip tiems laikams, tikrai puikiai detalizuotas ir kol kas be jokių netikėtumų.
Tai tiek