























Kadangi aš mėgstu vaikus užkrėsti savo pavyzdžiu, tai kaip modelio gamybos pradžios eksponatą pasiėmiau daryti šį truputį su Lietuvą surištą modelį. Šio laivo istorija praktiškai nežinoma. Pastatytas Suomijoje 1912 metais pagal kompanijos „Žorž Borman ir kompanija“ užsakymą. Žinoma, kad garlaivis gana reguliariai plaukiojo tarp Sankt – Peterburgo ir Memelio (Klaipėdos) , vežiodamas konditerijos gaminius, įvairius krovinius. Garlaivis turėjo du triumus, sumontuota 200 a. g. galios garo mašina. Daug jo nesitikėjau per tas 5 dienas padaryt, bet padariau daugiau, neguu tikėjaus. Taigi - viršelis:

Ir per tas dienas buvo iš 1 mm kartono suklijuotas karkasas bei tarpai užpildyti įvairaus putoplasto (sunaudoti visi likučiai - maži gabalėliai - kuriuos turėjau) gabalėliais, apipjaustyta ir nušlifuota.







Tiesa, dar buvo užpildyti, apipjauti ir nušlifuoti tarpai tarp denių ir vaterlinijos, bet nenufotografavau. Ir toks šis modelis laukė savo dienos iki šios savaitės. Vėžaičiuose naujokai, kurių šiemet turiu tikrai nemažai, apsitrynė ir jau daro sudėtingesnius modelius ir jie jau nebeatbėga ko nors aiškintis kas 2 - 3 minutės. Tai ir aš galiu kažkiek padirbėti su savo darbais. Buvo nuspręsta pratęsti šį modelį, o ne vežtis iš Gargždų jau beveik baigta "LWS-1".
Tai tiek