Tipas: Zenitinis savaeigis įrenginys, II Pasaulinis karas
Šalis: JAV, 1943
Lapų skaičius: 22xA4
Modelio matmenys: 25,6x 7,8x 10,3 cm.
Be vokiškų pusiau vikšrinių šarvuotų transporterių, II Pasaulinio karo metais fronte plačiai naudotos ir amerikietiškos panašaus tipo M2 ir M3 markių mašinos. Pradiniame karo etape amerikiečiai pasigamino daug šturmo patrankų ant pusiau vikšrinės važiuoklės. Bet griozdiški lengvo šarvavimo įrenginiai tapdavo lengvu priešo tankų ir prieštankinės artilerijos taikiniu. Bet zenitiniai savaeigiai įrenginiai ant „Halftrack“ tipo važiuoklės pasirodė nepakeičiami ir buvo naudojami visų sąjungininkų armijų gretose visuose frontuose ir karo veiksmų zonose. Pirmiausiai pasauį „išvydo“ ZSP М-13 MGMC ir М14 MGMC (Multiple Gun Motor Carriage). Jose buvo sumontuoti dviejų 12,7 mm kulkosvaidžių „Maxson“ (iš esmės – perdirbtas bombonešio B – 17 bokštelis) firmos turelė ant M3 ir M5 važiuoklių atitinkamai. 1942 metų viduryje „Maxson“ firma modernizavo savo turelę, paversdama ją keturvamzde. Šio tipo ZSP ant M3 bazės, gavusio indeksą M16 MGMC, prasidėjo 1943 metų gegužę. Gruodyje į darbus įsijungė ir firma „International Harvester“. 1000 pagamintų joje M5 bazėje savaeigių zenitinių pabūklų M 17 pagal Land – Leasse buvo išsiųsta į Tarybų Sąjungą. Tarybiniai priešlėktuvininkai aukštai įvertino šių įrenginių efektyvumą prieš žemai skrendančius Ju – 87 ir FW – 190. Ypač gerai jie pasirodė baigiamajame karo etape. Modelis dažytas taip vadinamu „Mickey Mouse“ kamufliažu ir priklauso 1 Tankų divizijos 1 PLG pulkui 1945 metų pavasarį.
Pagal instrukcija pradėjau nuo rėmo:
Kol kas nespėjau padažyti briaunų.
Vairo "kolonos mechanizmas" :
Variklis po dažymo:
Tik kolektroių reikės nulupti ir pastorinti
Ir viskas sustatyta į vietą :
Tesiu darbus, priekinis tiltas su lingėmis:
Gervė, bet nebaigta-trūksta kablio pagrindinio ir iš šonų dviejų kablių
Galinis varantysis tiltas
Bendras vaizdas
Toliau dirbu su galine važiuokle: