Puslapis 11

Auto vw Beetle Type 1/ 1:24/ Hasegawa/ Plastic

StandartinėParašytas: 2009 Bir 17 (Tre) 17:25
Vytautas
Laba diena visiems.
Mano ilgai daromas modeliukas truputį pajudėjo iš mirties taško ir todėl atkeliavo čia :D
Jį pasirinkau nes yra genėtinai paprastas, sudarytas iš 80 dalių. Ir manau bus puikus modelis įgūdžių tobulinimui.
Taigi, automobiliukas (manau šis apibūdinimas jam labiausiai tinka) vw beetle (kaefer) yra būtent tas nuo kurio prasidėjo Volkswagen kaip tautos automobilių gamintojos vardas.
Šis Type 1 1967m. modelis turi 1,5 litro OHV tipo variklį pasiekiantį 40KW galią esant 4200 aps/min ir 105 Nm sukimo momentą esant 2600 aps/min., keturių bėgių mechaninę transmisiją, sveria 840 kg ir gali pasiekti maksimalų 130 km/h greitį.

Beje vienas įdomus faktas: 1951 metais Volkswagen sukurtas 1,3 litro oru aušinamas boxer tipo dyzelinis motoras (be turbinos) buvo įmontuotas ir į Type 1. Su šiuo varikliu Niurbungringo (Vokietija) trasoje automobilis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėjo per 1 minutę! Sunkiai sovokiama šiais laikais :D

Na va, modelio dėžutė:
Paveikslėlis

Nudažytas dugnas, sparnai, važiuoklė ir, kiek suprantu, greičių dėžės apačia. Bandau modelį sendinti, purvinti ir išgauti eksploatavimo žymes.
Salono grindys išklotos "kilimine danga", sudėti pedalai, pavarų svirtis ir rankinis stabdis.
Na ir nuotraukos:
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis

Kaip jau minėjau šis modelis skirtas mokymuisi, todėl daug ką jame darau pirmą kartą, taip pat ir sėdynių detalizacija man naujas dalykas. Na, o čia tai ką pavyko padaryti:
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis

Kaip pirmam kartui visai normaliai, aišku nesu visiškai patenkintas, kitas sėdynes tikiuosi išeis padaryti geriau, kanors reikės daryti su siūlėm, jos per didelės, bet tai ploniausias laidas kokį pavyko gauti. Gal kitom sėdynėm sugalvosiu panaudoti kanors kito.

Re: Auto vw Beetle Type 1/ 1:24/ Hasegawa

StandartinėParašytas: 2009 Bir 17 (Tre) 17:47
Vytautas
Taigi, taigi, taigi :) sesijai einant į pabaigą, atsirado šiek tiek laiko ir, kas svarbiausia, noro grįžti prie vabaliuko. Su kėbulu reikėjo nemažai padirbėti, daug liejimo siūlių = daug darbo švitriniu popieriumi :D
Kėbulas prieš gruntavimą:
Paveikslėlis
Kėbulas po gruntavimo:
Paveikslėlis

Šiuo metu kėbulas jau padažytas, bet nelabai vykusiai :oops: taigi nuotraukos bus vėliau 8-)

Re: Auto vw Beetle Type 1/ 1:24/ Hasegawa

StandartinėParašytas: 2009 Bir 17 (Tre) 23:51
Vytautas
Pirmam dažymui nepavykus nusprendžiau jog reikia nebijot paeksperimentuoti :D
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Pilkos vietos imituoja plieną, manau jog gavosi visai pakenčiamai. Savo sumanymo dabar neatskleisiu, iš pradžių pažiūrėsiu ar gausis taip kaip planuoju :D

Re: Auto vw Beetle Type 1/ 1:24/ Hasegawa

StandartinėParašytas: 2009 Bir 18 (Ket) 9:22
Gnomas
Na visai gerai atrodo :) , ir sumanimas geras, sėkmes darbuosė

Re: Auto vw Beetle Type 1/ 1:24/ Hasegawa

StandartinėParašytas: 2009 Bir 18 (Ket) 20:17
PzKpfw72
Sveikas,
Mano galvojimas apie sėdynes. Gal pabandyk paeksperimentuot su temptu rėmeliu (litnik (rus); liečiu (pgl. P.Sungailą)). (Ne į temą: - kaip reikia modelizmo terminologijos žodyno :geek: !) Pasidarysi pageidaujamą skerspjūvį, paklijuosi, padažysi, nes tikrai - stambokai atrodo.

Re: Auto vw Beetle Type 1/ 1:24/ Hasegawa

StandartinėParašytas: 2009 Bir 18 (Ket) 20:42
Linas
Spėju, kad sumanymas - "Herbis remonte"? :lol:

Re: Auto vw Beetle Type 1/ 1:24/ Hasegawa

StandartinėParašytas: 2009 Bir 18 (Ket) 22:08
Vytautas
PzKpfw72, na gal ir nebloga mintis, reiks pabandyt šitą variantą 8-) tiesa sakant niekada neteko bandyt tampyt rėmelių virš žvakės, nors ir girdėjau, kad labai daug kas naudoja ir džiaugiasi rezultatais.
Linai, tikrai buvo kilus mintis dėl "apšpakliuoto herbio", bet manau, kad nepakankamas modelio detalumas remonto scenai :D todėl planai šiek tiek kitoki :twisted:

Re: Auto vw Beetle Type 1/ 1:24/ Hasegawa

StandartinėParašytas: 2010 Kov 13 (Šeš) 21:36
Legion
PzKpfw72 rašė:Sveikas,
Mano galvojimas apie sėdynes. Gal pabandyk paeksperimentuot su temptu rėmeliu (litnik (rus); liečiu (pgl. P.Sungailą)). (Ne į temą: - kaip reikia modelizmo terminologijos žodyno :geek: !) Pasidarysi pageidaujamą skerspjūvį, paklijuosi, padažysi, nes tikrai - stambokai atrodo.

Na man asmeniskai nesiseka ta plastika tampyt. Neiseina vientiso strypo tempt, dazniausiai per kaitinimo vieta truksta. Nepagaunu reikiamos temperaturos :)

Re: Auto vw Beetle Type 1/ 1:24/ Hasegawa

StandartinėParašytas: 2010 Kov 14 (Sek) 16:03
PzKpfw72
Legion rašė:Na man asmeniskai nesiseka ta plastika tampyt. Neiseina vientiso strypo tempt, dazniausiai per kaitinimo vieta truksta. Nepagaunu reikiamos temperaturos :)


Nors retai tenka naudot šią technologinę gudrybę, tačiau galiu pasakyt, kad „Maskva ne iš karto statėsi“. :geek: Reikia šildyt virš žvakės ne konkrečią vieną vietą, bet didesnę dalį strypelio ir dar pavartant jį aplink savo ašį. Pasistenk, kad strypelis nebūtų baisiai ilgas (max. 5 cm). Kuomet pajunti, kad plastikas paminkštėjo - staigiai, bet atsargiai pradedi tempti, tik jokiu būdu ne virš ugnies, nes būtent nuo to jis ir ima trūkinėt. O šiaip, pakol įsivažiavau - ne vieną strypelį šiukšlėsna išmečiau. :problem: