Šešioliktas taipogi buvo, tad peršokime prie septinioliktojo, kuris visiems gerai žinomas „kupriukas“ .
Kitas - ЗАЗ-965А "Запорожец"
Turbūt mažai kas žino, kad šis automobilis 1956m. buvo projektuojamas Maskvoje ir turėjo pavadinimą Москвич-444. Kaip pavizdys jam buvo paimtas FIAT 600, labiausiai šiuolaikiškas ir vykęs šios klasės automobilis. Svarbu tai, kad FIAT'o automobiliai atitiko masinės gamybos sąlygas. Bet automobilis nebuvo aklai kopijuojamas - buvo naudojami bendri kėbulo, transmisijos, valdymo konstrukcijos principai.
1958m. lapkrity, naujojo automobilio gamybai buvo nuspręsta perprofiliuoti Zaporožės mieste esančią kombainų gamyklą „Komunar“. Nuo 1959m. modelį ėmė konstruoti Zaporožės gamyklos specialistai.
Nereiklus, paprastas, o svarbiausia, pakankamai pigus ЗАЗ-965 tapo pačia prieinamiausia mašina Tarybų Sąjungoje VI dešimtmetyje. Dėl įsimenančios kėbulo formos automobilis visiems laikams įgavo pravardę „kupriukas“.
1960m. liepos 18d. naujiena - ЗАЗ-965А buvo pristatyta kremluje, tuometiniam TSRS vadovui N.Chruščiovui buvo pasiūlyta pasivažinėti nauju automobiliu. Po pasivažinėjimo, jis pažymėjo, kad „Zaporožietis“ bus gera dovana dirbantiesiems, ir svarbu tik viena: prieinama kaina. Rezultate ЗАЗ-965А buvo patvirtinta labai žema kaina - 1 800 rublių.
Iš viso nuo konvejerio nuriedėjo 322 106 pirmos kartos „Zaporožiečių“.
Nr. 17 - ЗАЗ-965А "Запорожец"