Mano 1:43 die-cast automodelių kolekcija

Skiltis skirta stendinių modelių kolekcionieriams, Die Cast mėgėjams ir kitiems modelių rinkėjams. Čia galima pristatyti savo kolekcijas.
#

Mano 1:43 die-cast automodelių kolekcija

Standartinė Linas » 2009 Lie 10 (Pen) 13:44

Kol kas žodį kolekciją teisingiau rašyti tarp kabučių, nes joje vos keletas eksponatų. Taigi, pristatau pirmąjį.
Prieš kurį laiką lankydamasis pas tėvus, rūsyje radau seną ZIL-117 modelį. Jis pagamintas dar tarybiniais laikais, bet kadangi dėžutė neišliko, nežinau kokioje gamykloje. Mastelis 1:43.

Bendri vaizdai, "chromuoti" šoniniai moldingai sutampa nelabai tiksliai.
Paveikslėlis Paveikslėlis

Modelyje atsidaro visos durelės, kapotas ir bagažinė. Yra šiokia tokia variklio imitacija, bagažinėje - atsarginis ratas. Durelių langų rėmai ne metaliniai (kitaip, nei pvz. GAZ-24 modeliuose).
Paveikslėlis Paveikslėlis

Variklis iš arčiau:
Paveikslėlis

Modelio apačia - detalizacija gana menka.
Paveikslėlis

Iš esmės, modelis nėra labai prastas, nepaisant jo amžiaus.
Vartotojo avataras
Linas
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 609
Užsiregistravo: 2009 Bal 16 (Ket) 21:56
Miestas: Vilnius

Ford Escort RS2000 Cosworth / Minichamps / 1:43

Standartinė Linas » 2009 Lie 10 (Pen) 13:48

Sekantis "eksponatas" - Ford Escort RS2000 Cosworth. Iš tikro tai beveik ne Escort'as. Automobilis buvo sukurtas specialiai tam, kad Ford galėtų dalyvauti A grupės ralio čempionate. Tam pagal FIA taisykles reikėjo pagaminti bent 2500 vienetų "gatvinės" ralio automobilio versijos. Nors pavadinimas Ford Escort daugeliui automobilistų kelia šypseną, tačiau Cosworth versija yra pagaminta Ford Sierra (kuri taip pat labai sėkmingai dalyvavo ralyje) pagrindu. Iš Escort Mark 5 liko tik interjeras ir kėbulas. Pastarasis gavo savo specifinius sparnus ne dėl grožio, o tam, kad būtų galima sutalpinti Sierra agregatus. Variklis - 2 litrų Cosworth YBT su Garrett T3 ir T04B turbinomis. Vėlesnės versijos buvo su "civiline" Garrett T25 turbina, kuri pagerino važiavimo charakteristikas dėl mažesnio uždelsimo. Dar viena išskirtinė šio Escort'o savybė - visi varantys ratai. Galia buvo paskirstyta tarp priekinio ir galinio tilto 34/66 procentų santykiu. Kadangi dėl naujų ES priimtų triukšmingumo normų per 1992-1996 laikotarpį buvo pagaminta vos per 7000 tokių automobiliu, "Cossie" iš karto tapo dideliu raritetu. Net ir dabar geros būklės originalus modelis (ne perdarytas eilinis Escort'as) kainuoja gana didelius pinigus. Kadangi tikro įsigyti kol kas neįstengiu, teko pasitenkinti modeliu :oops:
escort_1.jpg
escort_1.jpg (33.87 KiB) Peržiūrėta 9590 kartus(ų)

escort_2.jpg
escort_2.jpg (35.18 KiB) Peržiūrėta 9590 kartus(ų)

escort_3.jpg
escort_3.jpg (42.54 KiB) Peržiūrėta 9590 kartus(ų)
Vartotojo avataras
Linas
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 609
Užsiregistravo: 2009 Bal 16 (Ket) 21:56
Miestas: Vilnius

Nissan Skyline KPGC110 2000 GT-R / Kyosho / 1:43

Standartinė Linas » 2009 Rgs 01 (Ant) 0:28

Pristatau vieną iš paskutinių pirkinių - Kyosho firmos Nissan Skyline GT-R modelį.

KPGC110 buvo gaminamas C110 platformos pagrindu. GT-R versija su 2.0L S20 I6 varikliu buvo gaminta nuo 1972 iki 1973 metų, kuomet dėl naftos krizės krito sportinių automobilių paklausa. Tai buvo antrasis kultinės Nissan Skyline GT-R šeimos atstovas.

Modelis pavadintas "wide wheel version", nuo standartinio varianto jis skiriasi platesniais ratais ir praplatintomis ratų arkomis. Labai gera detalizacija, ypač turint omenyje mastelį. Kapotas atsidaro, yra ir variklio maketas.

Pastaba: nuotraukos 1600x1200 pikselių, todėl gali ilgokai krautis.
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Linas
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 609
Užsiregistravo: 2009 Bal 16 (Ket) 21:56
Miestas: Vilnius

Nissan Skyline BNR32 GT-R / Ebbro / 1:43

Standartinė Linas » 2009 Rgs 01 (Ant) 1:07

Sekantis eksponatas - Ebbro firmos Nissan Skyline R32 GT-R modelis.

Trečiasis Nissan Skyline GT-R šeimos atstovas pasirodė praėjus net 16-kai metų po KPGC110. Šįkart tai buvo R32 platforma ir GT-R versija gavo tokius "saldainiukus", kaip elektronika valdoma visų ratų pavara ir visi vairuojami ratai. Nors oficialiai buvo teigiama, kad 2.6L RB26DETT variklis išvysto 276AG galią, iš tikro ji siekė 320AG. Be "standartinės" GT-R versijos buvo Nismo (Nissan Motorsport International Ltd), N1, V-Spec, ir V-Spec II variantai. Modelis kaip tik ir vaizduoja Nismo versiją, kuri buvo pagaminta nedidele 560 vienetų serija, kad atititkų A grupės lenktynių reikalavimus. Visi "Nismo" GT-R buvo "gunmetal grey" spalvos. Per 1989-1994 metų laikotarpį buvo pagaminta daugiau, nei 43 tūkstančiai įvairių versijų R32 GT-R automobilių. R32 GT-R įdomus dar ir tuo, kad tai gana populiarus automobilis filmuose apie gatvės lenktynes. Vienas iš žinomiausių pavyzdžių - didelio populiarumo sulaukusi "Wangan midnight" filmų serija, sukurta pagal Michiharu Kusunoki mangą.

Ebbro modelis detalumu neprilygsta aukščiau pristatytam Kyosho KPGC110, tačiau vis tiek yra velnioniškai geras. Labiausiai vaizdą gadina ne visai tiesiai užklijuoti "Nissan" ir "Nismo" lipdukai. Variklio imitacijos nėra, o salono detales sunkoka įžiūrėti - KPGC110 modelyje šoniniai langai pavaizduoti nuleisti, o čia stiklas šiek tiek iškreipia vaizdą.

Nuotraukos (1600x1200 pikselių):
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Linas
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 609
Užsiregistravo: 2009 Bal 16 (Ket) 21:56
Miestas: Vilnius

Nissan Skyline GT-R - KPGC110 vs BNR32 / 1:43

Standartinė Linas » 2009 Rgs 01 (Ant) 1:10

Ir pabaigai - dvi Nissan Skyline GT-R karto šalia:
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Linas
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 609
Užsiregistravo: 2009 Bal 16 (Ket) 21:56
Miestas: Vilnius


Grįžti į Kolekcijos / Collections / Колекции

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron