DieCasterio DieCast`ų kolekcija (1:43) Автолегенды СССР

Skiltis skirta stendinių modelių kolekcionieriams, Die Cast mėgėjams ir kitiems modelių rinkėjams. Čia galima pristatyti savo kolekcijas.
#

Re: DieCasterio DieCast`ų kolekcija (1:43) Автолегенды СССР

Standartinė DieCasteris » 2011 Vas 11 (Pen) 23:29

Šešioliktas taipogi buvo, tad peršokime prie septinioliktojo, kuris visiems gerai žinomas „kupriukas“ :) .
Kitas - ЗАЗ-965А "Запорожец"
Turbūt mažai kas žino, kad šis automobilis 1956m. buvo projektuojamas Maskvoje ir turėjo pavadinimą Москвич-444. Kaip pavizdys jam buvo paimtas FIAT 600, labiausiai šiuolaikiškas ir vykęs šios klasės automobilis. Svarbu tai, kad FIAT'o automobiliai atitiko masinės gamybos sąlygas. Bet automobilis nebuvo aklai kopijuojamas - buvo naudojami bendri kėbulo, transmisijos, valdymo konstrukcijos principai.
1958m. lapkrity, naujojo automobilio gamybai buvo nuspręsta perprofiliuoti Zaporožės mieste esančią kombainų gamyklą „Komunar“. Nuo 1959m. modelį ėmė konstruoti Zaporožės gamyklos specialistai.
Nereiklus, paprastas, o svarbiausia, pakankamai pigus ЗАЗ-965 tapo pačia prieinamiausia mašina Tarybų Sąjungoje VI dešimtmetyje. Dėl įsimenančios kėbulo formos automobilis visiems laikams įgavo pravardę „kupriukas“.
1960m. liepos 18d. naujiena - ЗАЗ-965А buvo pristatyta kremluje, tuometiniam TSRS vadovui N.Chruščiovui buvo pasiūlyta pasivažinėti nauju automobiliu. Po pasivažinėjimo, jis pažymėjo, kad „Zaporožietis“ bus gera dovana dirbantiesiems, ir svarbu tik viena: prieinama kaina. Rezultate ЗАЗ-965А buvo patvirtinta labai žema kaina - 1 800 rublių.
Iš viso nuo konvejerio nuriedėjo 322 106 pirmos kartos „Zaporožiečių“.

Nr. 17 - ЗАЗ-965А "Запорожец"
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
DieCasteris
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: 2009 Bir 01 (Pir) 20:21
Miestas: Vilnius

Re: DieCasterio DieCast`ų kolekcija (1:43) Автолегенды СССР

Standartinė DieCasteris » 2011 Vas 13 (Sek) 20:47

18-asis - ГАЗ-22 "Волга"
ГАЗ-22 liaudyje su užsispyrimu buvo vadinama „ГАЗ-21 universal“. Taip buvo aiškiau, juolab, kad įsigyti 22-ąją eiliniam piliečiui Tarybų Sąjungoje nebuvo jokių galimybių. Paprasta „Волга“ - ir ta buvo svajonių svajonė, o „universalas“ kaip įdeali šeimyninė mašina buvo svajonė net užsienyje. Reikalas tame, kad papildomos vartojimo galimybės ГАЗ-22 - keliamoji galia ir bagažo skyriaus tūris - galėjo suteikti paprastam Tarybiniam žmogui galimybę papildomai užsidirbti. O tai jau asmeninės nuosavybės užuomazgos. O pagal 1936m. TSRS konstituciją, asmeninė nuosavybė šalyje nebuvo numatyta. Todėl ГАЗ-22 nebuvo liaudies vartojimo prekė, jos nepardavinėjo ir neregistravo privatiems asmenims. Bet buvo ir išimčių - teisė įsigyti naują ГАЗ-22 buvo suteikta liaudies artistui J.Nikulinui.
Tačiau teoriškai pasivažinėti 1960m. ГАЗ-22 galėjo bet kuris pilietis. Tam pakako surinkti telefono numerį 03, pasiskųsti sveikata ir palaukti, kol atvažiuos balta greitosios pagalbos mašina.
Paraleliai su „universalu“, Gaz gamykla įsisavino dar keletą darbinių versijų - greitosios pagalbos automobilį ГАЗ-22Б ir 1/2 tonos keliamosios galios krovininį furgoną ГАЗ-22A (pagamintas vienintelis egzempliorius).
„Universalo“ gamyba baigėsi kartu su ГАЗ-21 gamyba 1970m. liepos mėn..

Nr. 18 - ГАЗ-22 "Волга"
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
DieCasteris
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: 2009 Bir 01 (Pir) 20:21
Miestas: Vilnius

Re: DieCasterio DieCast`ų kolekcija (1:43) Автолегенды СССР

Standartinė DieCasteris » 2011 Vas 13 (Sek) 20:47

19-asis - ГАЗ 11-73
ГАЗ 11-73 nebuvo toks žinomas liaudyje, kaip populiarioji „emkė“ ГАЗ-M1, ant kurios bazės jis pagamitas. Tai surišta su tuo, kad pagrindiniai šių automobilių skirtumai ne ryškioje išvaizdoje, o jame panaudotu nauju varikliu.
Naujas variklis buvo reikalingas Tarybų Sąjungai ne tik lengviesiems automobiliams - jo reikėjo karinei pramonei. Jis turėjo būt montuojamas lėktuvuose, tankuose, aerorogėse... Dėl to, naujo variklio sukūrimas įgavo valstybinį svarbumą! Labiausiai tinkamu gamybai ir eksploatacijai buvo pripažintas amerikietiškas šešiacilindris „Dodge D-5“ 1937m.. Jis buvo dvigubai galingesnis, nei leidžiami ГАЗ'e. Tik kompanija Dodge neskubėjo pasidalinti savo motoro brėžinių komplektu. Rezultate gauti iš Amerikos naujo variklio brėžinius „savo kanalais“ buvo pavesta NKVD (TSRS slaptoji saugumo tarnyba). Ir, žinoma, jie buvo gauti...
ГАЗ 11-73 buvo leidžiamas nuo 1940m. iki 1941m. pabaigos, kol karo sąlygom buvo galimybė gaminti štampuotas paneles iš automobilinio plieno. Po karo ГАЗ 11-73 buvo renkamas nedidelėmis partijomis iš likusių detalių iki 1948m.. Nuo gamyklos konvejerio nuriedėjo 1250 ГАЗ 11-73.

Nr. 19 - ГАЗ 11-73
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
DieCasteris
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: 2009 Bir 01 (Pir) 20:21
Miestas: Vilnius

Re: DieCasterio DieCast`ų kolekcija (1:43) Автолегенды СССР

Standartinė DieCasteris » 2011 Vas 15 (Ant) 23:26

Nr. 20 - Москвич-423Н
Lengvieji automobiliai su universaliu krovininiu/keleiviniu kėbulu masiškai pradėti gaminti XXa. 2-3 dešimtmečiuose ir 5 dešimtmetyje tapo įprastu reiškiniu daugelyje pasaulio šalių. Tarybų Sąjungoje tokį kėbulo tipą automobilių gamyklos labai ilgai ir nepagrįstai ignoravo. Tik nedidelėmis partijomis tokius automobilius gamino autoremonto gamyklos ir dirbtuvės.
Serijinė „universalo“ Москвич-423 gamyba pradėta 1957m., o unifikuoto su juo furgono - 1958m.. Москвич-423 tapo pirmas TSRS serijinis automobillis su „universal“ tipo kėbulu.
Dar visiškai neseniai, prieškario laikais, lengvieji automobiliai praktiškai neturėjo bagažinės. Geriausiu atveju bagažui tarnavo nedidelis skyrelis už galinės sedynės sedanuose, bet dažniausiai bagažinė buvo automobilio išorėje ant atlenkiamų specialiai tam skirtų grotelių. Netgi tokiuose automobiliuose kaip ЗИМ-12 ir ЗИС-110 bagažinės tūris buvo kuklus, nes pagrindinę jo dalį užėmė atsarginis ratas. Šiame fone Москвич-423 bagažinė, netgi esant nedideliam pačiam automobiliui, buvo pakankamai talpi. Efektas ypač sustiprėdavo, jei buvo suskleidžiama galinė sedynė, nes tokia galimybė jau buvo.
Москвич-423 gamyba truko nuo 1957m. iki 1958m.. Per šį laikotarpį МЗМА pagamino 1525. Sekanti modifikacija pragyveno ant konvejerio ilgiau, nuo 1958m. iki 1963m.. Iš viso buvo pagaminta 29 562 automobiliai Москвич-423Н.

Nr. 20 - Москвич-423Н
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo DieCasteris 2011 Vas 15 (Ant) 23:27. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
DieCasteris
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: 2009 Bir 01 (Pir) 20:21
Miestas: Vilnius

Re: DieCasterio DieCast`ų kolekcija (1:43) Автолегенды СССР

Standartinė DieCasteris » 2011 Vas 15 (Ant) 23:27

O kitas - ВАЗ-2108 „Спутник“
Naujo automobilio atsiradimas Tarybų Sąjungoje visuomet virsdavo įvykiu. Ypatingą svarbą tai įgaudavo, jei tai pažymėdavo eilinį technikos pažangos tarpsnį. ВАЗ-2108 tapo ne tik nauju automobiliu, bet pirmu tarybiniu modeliu su priekiniais varančiaisiais ratais ir pirmu TSRS automobiliu su „hatchback“ tipo kėbulu - visų toliau sekusių ВАЗ'o lengvųjų automobilių pirmtaku.
ВАЗ-2108 turėjo naują šiuolaikinį variklį - ekonomiškesnį ir ilgaamžiškesnį, nei prieš tai buvę. Sujungtas su transmisija į kompaktišką bloką, jis išdėstytas skersai automobilio suko priekinius, o ne galinius ratus. Tokia komponuotė leido pagaminti lengvesnį ir kompaktiškesnį automobilį, nei kiti gerai žinomi vaz'o modeliai, esant tokiem pat vidiniam salono tūriui ir vairuotojo ir keleivių komfortui. Žinia, aštuntukas 50-60kg lengvesnis, nei ВАЗ-21011.
Pirmųjų Tarybinių automobilių su trijų durų kėbulu gamyba prasidėjo 1984m. pabaigoje. Gamyba tęsėsi iki 2003m., kuomet jam į pamainą atėjo modernizuotas modelis ВАЗ-2113, iš esmės esantis tuo pačiu aštuntuku su šiek tiek pakeista išvaizda. Iš viso per 20 gamybos metų buvo išleisti 881 824 ВАЗ-2108 automobiliai.
Aštuntukas buvo labai populiarus sportininkų-ralistų tarpe. Nedidelė automobilio masė, standus dviduris kėbulas, neblogos dinaminės savybės ir valdymas - visa tai viliojo lenktynininkus. Bet greitai serijinio automobilio galimybių ėmė trūkti, nes atitinkamai perdirbus galima pasiekti daug daugiau. Taip jau 1987m. eksperimentiniame sportinės technikos ruošimo bare Vilniuje (VFTS), vadovaujant žymiam lenktynininkui S.Brundzai, buvo sukurtas ralio automobilio „Lada-2108 EVA Sport“ prototipas. Variklis buvo vidurinėje automobilio dalyje iškart už sėdynių - tai pagerino svorio balansą. Variklio darbinis tūris padidėjo iki 1860 kūb.cm, o kuro įpurškimas, turbina ir šešiolikos vožtuvų variklio galvutė leido pasiekti 300AG. O automobilio bendras svoris liko 980kg. Automobilis gavosi labai sėkmingas, dinamiškas, bet tais pat metais FIA uždraudė lenktynes B grupėje ir projektas toliau nebuvo realizuojamas.

Nr. 21 ВАЗ-2108 „Спутник“
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
DieCasteris
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: 2009 Bir 01 (Pir) 20:21
Miestas: Vilnius

Re: DieCasterio DieCast`ų kolekcija (1:43) Автолегенды СССР

Standartinė Linas » 2011 Vas 17 (Ket) 11:21

Graži kolekcija. Bent jau iš nuotraukų atrodo, kad kokybė visai nebloga, mano žvilgsnį kažkodėl vis pritraukia ratai - tikrai gerai atkurti. O "aštuntukas" tai šypseną sukėlė. Po "žigulių" tai buvo kosminis laivas. Tik pagamintas nelabai kokybiškai...
Vartotojo avataras
Linas
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 609
Užsiregistravo: 2009 Bal 16 (Ket) 21:56
Miestas: Vilnius

Re: DieCasterio DieCast`ų kolekcija (1:43) Автолегенды СССР

Standartinė DieCasteris » 2011 Vas 17 (Ket) 19:10

Bet aštuntukas tikrai ne geriausiais modelis... Ratai kažkokie dideli, apskritai pakaba per aukšta.
Modeliai pagaminti ant „IST Models“ bazės, tad šiek tiek pakonversavus išeitų tikrai geri ir kokybiški automobiliukai ;) .
Vartotojo avataras
DieCasteris
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: 2009 Bir 01 (Pir) 20:21
Miestas: Vilnius

Re: DieCasterio DieCast`ų kolekcija (1:43) Автолегенды СССР

Standartinė DieCasteris » 2011 Kov 10 (Ket) 21:24

Nr. 22 - ЗиС-101А
Reprezentacinės klasės lengvieji automobiliai visuomet sukelia žmonėse padidintą susidomėjimą, o jų gamyba pasiekiama toli gražu ne visom šalim. Net ir šiandiena per tokius automobilius sprendžiama apie techninį ir ekonominį šalies lygį, o jau praeito šimtmečio III desimtmetyje, limuzinai buvo tikru galingos valstybės atributu. Tarybų sąjunga negalėjo nepanaudoti tokio svarbaus aspekto, socialistinės sąjungos propagandai. Šalia to, aukščiausios klasės automobiliai tikrai buvo reikalingi vyriausybinio aparato aptarnavimui.
Sprendimas įsisavinti šalyje komfortabilių padidino litražo (pagal to laiko terminologiją) automobilių gamybą, buvo priimtas 1932m.. Idėjos įgyvendinimui buvo pasirinkta Leningrado gamykla „Красный Путиловец“, kur iš pradžių buvo nuspręsta gaminti tikslią amerikietiško „Buick 32/90“ kopiją.
1933m. gegužės šventėms buvo surinkta nedidelė Tarybinių Buick'ų partija pavadinta L-1 (Leningrad-1). Kadangi gamyklai buvo pavesta įsisavinti traktorių/tankų tematiką, limuzinų gamyba buvo perduota į Maskvos gamyklą ЗиС. Naujasis automobilis gavo pavadinimą ЗиС-101.
ЗиС-101 buvo labai komfortabilus automobilis, ypač III dešimtmečiui. Jo salonas buvo su šildytuvu (pečiuku) ir radioimtuvu, o keleivių skyrius nuo vairuotojo buvo atskirtas pakeliama stiklo pertvara. Interjero apipavidalinimui buvo naudojamos tik aukščiausios kokybės medžiagos.
Limuzinas ЗиС-101 buvo gaminamas nuo 1936 iki 1940m., nuo 1940 iki 1941 birželio, buvo leidžiama modernizuota versija ЗиС-101A. Iš viso buvo surinkta 8752 ЗиС-101, iš jų apie 600 ЗиС-101A versijų ir visiškai nedaug atvirų „kabrioletų“ ir „faetonų“ ЗиС-102.

Nr. 22 - ЗиС-101А
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
DieCasteris
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: 2009 Bir 01 (Pir) 20:21
Miestas: Vilnius

Re: DieCasterio DieCast`ų kolekcija (1:43) Автолегенды СССР

Standartinė Linas » 2011 Kov 12 (Šeš) 16:27

Labai įdomus "savo laikmečio" atstovas. Nors man asmeniškai labiau patinka nuotakesnės 101-ojo grotelės.
"Novaja gazeta" rašo, kad 1937 metais pagal planą turėjo būti pagaminta 10,000 ZiS-ų, nors 1936-aisiais per didelius vargus rankomis tesurinkta 11. Planas nepavyko, vyriausiasis kostruktorius buvo atleistas iš pareigų. Tik ne taip, kaip tai daroma šiais laikais, o sušaudant :?
Vartotojo avataras
Linas
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 609
Užsiregistravo: 2009 Bal 16 (Ket) 21:56
Miestas: Vilnius

Re: DieCasterio DieCast`ų kolekcija (1:43) Автолегенды СССР

Standartinė traukinukas » 2011 Kov 14 (Pir) 20:10

Linai, kai pats "naturoj" vosmiorke muset vairavai, tai ir del pakabos aukstumo pakritikuoti nori. Gal ir kiti DieCasterio modeliai neidentiski, taciau pagal kaina ir gamintoja sprendziant - super, juolab , kad ju tiek daug.
p.s. kazkoki menini filma maciau apie kazkoki rusu lektuvu inzinieriu ( garsus, bet vistiek pavardes neprisiminsiu), tai irgi tremtyje savo dieneles baige - ot laikai buvo.
traukinukas
Modeliuok.LT klubo narys
 
Pranešimai: 83
Užsiregistravo: 2009 Geg 07 (Ket) 12:46
Miestas: Vilnius

AnkstesnisKitas

Grįžti į Kolekcijos / Collections / Колекции

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių

cron