Taigi, judam toliau su vyblenkomis ant vantų - dabar liko tik bramselinio aukšto vantai nebaigti:
Žiūrėjau, žiūrėjau aš į šio laivelio korpusą ir kai kas man nelabai patiko. O dar Čarna Bialostockoje nuo Olego gavau spyrių į tą pačią vietą. Tai vėl uždažiau bortinį barchoutą baltai ir iš naujo "perdažiau" - lipnia reklamine juostele. Manau, kad dabar vaizdas tikrai geresnis:
Dar dveji vantai baigti ir trūksta tik fokstiebio bramvantų. Jie truputį man pabodo, todėl pabandžiau klijuoti į vietas bures. Bandžiau tris skirtingus jų tipus ir neblogai pavyko:
Mokslo metų pradžioje džiaugiesi ir keletą detalių per valandą suklijavęs. Visą kitą laiką "suvalgo" darbas su būrelio ateitimi - naujokais. O jie dar visai "žali" ir tenka dirbti la-a-a-a-a-abai intensyviai. "Gorch Focr" - ui baigiau vantus ir prie rėjų ir forštagų priklijavau bures. Taip pat iš fotoėsdinto 1: 350 mastelio lėjerių rinkinio pasidariau beveik visus lėjerius, tik dar nedažiau ir nepriklijavau. Trūksta tik priekinio.
Taigi, pabaigiau su lėjeriais ir viršvandeninė dalis kaip ir baigta - pravedžiojau visus įmanomus pravedžioti lynus, bet daugiau kaip du trečdaliai liko nepravesti, nes šiame mastelyje tai padaryti arba laba-a-a-a-ai sunku, arba neįmanoma. Taip pat pradėjau povandeninės dalies, vairo ir sraigto dažymo darbus, bet čia dar nėra ką rodyt.
Taigi, kaip ir baigiau šį modelį. Trūksta tik vėliavėlių ir dekolių. Bet... Kai gavau rinkinį, nei vienų, nei kitų nebuvo. Jei su vėliavomis didelės problemos nėra, tai su dekolėmis... Reikia vieno žmogaus skanus padaryt priprašyti. Taigi, šis modelis šioje stadijoje bus "užkonservuotas":