Nusprendžiau ir aš sudalyvauti šiame virtualiame konkurse, dalyvausiu su AH leidyklos išleistu modeliu Messerschmitt Bf 109F-4 Trop
Viršelis

Šiaip dėl to lazeriu pjauto karkaso turiu liūdnos patirties su naujais Modelizmas.com savininkais... aš užsisakiau visą šį gėrį iš jų, tačiau jie nežinia kuo mąstydami sugalvojo man lazeriu pjauto karkaso visiškai nesupakuoti (jis įvilktas į ta tokį "maišelį", kur būna įvelkamas gamykloje), tai gavau jį labai nepavydėtinos būklės

Todėl Jums kol kas nerekomenduoju prasidėti su Modelizmas.com....
Šiek tie apie patį lėktuvą iš wikipedijos:
F-4 serijinė gamyba prasidėjo nuo 1941 m birželio ir tęsėsi iki 1942m. F-4 Trop nuo kitų F-4 modifikacijų skyrėsi tuo, kad šio lėktuvo propeleris buvo su platesnėmis mentėmis. O F-4 nuo kitų 109'ojo versijų skyrėsi lengvesne konstrukcija, didesniu manevringumu, bet silpnesne ginkluote. Nuo 1942 m. vasaros Bf 109 naudojo Daimler-Benz DB605D variklį ir galėjo pasiekti 685 km/h greitį. Tuo metu tai buvo geriausias naikintuvas pasaulyje dėl savo variklio galios ir fiuzeliažo. F-4 modifikacija buvo gausiausiai gaminama modifikacija iš visų „Friedrick“ serijos naikintuvų.Jis buvo naudojamas vos ne kiekviename Luftwaffe padalinyje. Šiais lėktuvais skraidė daug Luftwaffe asų, tarp kurių ir Hans-Joachim Marseille.
Bf 109 F-4 Trop techninės specifikacijos:
Sparno mojis: 9.92 metro
Ilgis: 9.02 metro
Aukštis: 2.60 metro
Masė: 2150 kg
Maksimali masė: 3015 kg
Varilis: Daimler-Benz DB 601E 1350 AG
Maksimalus greitis: (6500m aukštyje) 624 km/h
Skrydžio lubos: 12000 m
Skrydžio nuotolis: 580 km
Ginkluotė:
Patrankėlė MG 151/20 (20mm, 200 šovinių, 750 šūvių/min)
2x liemens kulkosvaidžiai MG 17 (7.9mm, po 500 šovinių)
bomba (iki 250 kg)

Hans-Joachim Marseille prie jo paties numušto Britų naikintuvo Hawker Hurricane.

Hans-Joachim Marseille, tiksliau jo naikintuvas, bent tai kas iš jo liko.
Kol kas prie modelio nieko nepadariau... nu tik sausai bandžiau keletą karkaso detalių sudėliot sausai






































































