Maniškis modelis bus Me-209 V-1, pasiekęs rekordą. Busiu kiek įžūlus, bet kolegos jau šiek tiek istorijos šio lėktuvo forume yra aprašę, taigi leisiu sau nesikartoti
Norintys gali pasiskaityti pavyzdžiui čia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_Me_209
http://www.airracinghistory.freeola.com/aircraft/Messerschmitt%20Me%20209.htm
Modelis. Senoka Huma, pakliuvusi pas mane jau su spalvota dėžute ir, tikėkimės, ne tik gražiomis, bet ir tinkamomis naudoti dekolėmis. Pats modelis – tipiška Huma, kokybė beveik pakenčiama. Geras dalykas tas, kad galima klijuoti du variantus – rekordinį V-1 (komplekte yra du skirtingi posūkio vairai – ankstesnis ir vėlesnis) arba ginkluotą V-4 prototipą su gyvate. Šiam kartui pasirinkau rekordinį, o „gyvatei“ gal ateityje sugalvosiu dar vieną modelį įsigyti. Taip pat Huma leidžia ir visiškai kitaip atrodantį Me-209 V-5 (dar žinomą kaip Me-209 II)ir Me-309 , kurie, deja, modelių parodose nėra dažni.
Dėžutė ir turinys


Pirmo prisėdimo rezultatas. Buvo truputis darbo valant atlajas, fiuzeliažo sutapimas kol kas neblogas. Kabina dar nedažyta, truksta vairolazdės. Įmesiu ir kokius nors diržus.


Antro prisėdimo rezultatas. Be liejimo broko, reikės smarkiai špakliuoti bei šlifuoti sparno-fiuzeliažo bei fiuzeliažo priekinės dalies sujungimo vietas.



















