Taip, tai - užsakymas. Jis stovės "Baltijos" laivų statyklos muziejuje. Na, detalės iki 5 mm čia sudaro mažesnę jų dalį - yra ir tokių, kurios mazgas susideda iš beveik 75 detalių, o paties mazgo išmatavimai 12x 6x 8 mm
Bet tai man jau įprasta ir iš ko ką daryti taip pat jau žinoma seniai ir apie tai retai besusimastau. Medžiagos ir jų savybės seniai žinomos, kur ką panaudoti - taip pat. Ir visas asortimentas nedideliais kiekiais visada guli po ranka. Reiktų nufotografuoti stalą, ant kurio dirbu darbo įkarštyje. Pamanytumėte, kad ir velnias ten gali pasiklysti. O vat aš pasiklystu, kai susitvarkau...
Kai skubi, tai ir atsitinka visokių velnių...
Štai pabaigta antra tralinės gervės pusė:
Ir kas iš jos liko po nudažymo:
Tokia pat buvo ir kita pusė. Kažkokie keisti dažai naujame flakone pasitaikė: ėda 0,5 mm polistirolą su didžiausiu apetitu.. Teko imtis griežtų priemonių ir po dviejų valandų ardymo ir gaminimo iš naujo gavosi štai kas:
Tikrai neturėtų "suėsti" žalvario
. Ir nesuėdė.
O čia - valties gamybos pradžia:
Tai - pats paslaptingiausias objektas ant šio laivo (yra dar pora tokių), kuriam be pagrindinio brėžinio jokios kitos informacijos neturiu. Tenka improvizuoti iš bendro išsilavinimo. Kol kas didelės problemos nebuvo, bet va, su varikliu tai teks paimprovizuoti - net brėžinyje neaišku, kas per velnias ten įtupdytas.
Ir dar kažkokia antena:
Bei "pasipuošęs" kaminas:
Tai tiek