
Apie bf 109 lėktuvą nemanau, kad yra ką labai pasakoti, daugelis puikiai jį pažįstate. Konkrečiau apie būtent šio leidinio lėktuvo modelį galiu pasakyti, kad tai modifikacija E-4, kitaip vadinamas "Emiliu", paimtas E-3 pagrindu, pakeistos tik smulkios detalės (ginkluotės galingumas ir kt.). Šis meseris tarnavo apie 1940 metus mūšiuose Prancūzijoje ir Britanijos mūšyje po Jagdgeschwader 51 Molders sparnu
kaip I./JG 20 grupės naikintuvas
Vėliau ši grupė buvo pervadinta III./JG 51 ir galutinai priklausė JG 51 Molders.Manau verta paminėti, kad būtent šį naikintuvą pilotavo garsus vokiečių asas Walter Oesau :

Jis buvo minimas kaip pats "kiečiausias" asas iš visų vokiečių asų, galbūt dėl savo būdo pirmajam veržtis į mūšį, greitai "susitvarkyti" su priešininku ir dingti. Kai jis pasiekė 100 pergalių skaičių, buvo paskirtas dirbti administracinėje veikloje, ir nors buvo uždrausta skraidyti į mūšius, Walter paslapčia skrisdavo, o vėliau teisindavosi tuo, kad tiesiog skrisdavo "pasižvalgyti" ir jį netikėtai užpuldavo
Gaila, tačiau 1944 metais jis žuvo gana paradoksaliomis aplinkybėmis. JAV bombonešiai skrido bomborduoti geležinkelio bėgių prie Belgijos sienos. Ir nors kaip JG 1 vadas, W.Oesau negalėjo skristi į mūšį (be to jis tuo metu sunkiai sirgo gripu ir gulėjo lovoje), Gėringas paskambinęs teiravosi ar jis skrenda. Kai operatorius atsakė, kad serga ir negali, Gėringas jį išvadino pavargėliu ir bailiu. Įpykęs W.Oesau išskrido. Jėgos buvo nelygios, 4 (o gal 5) amerikiečių P-38 jį vaikėsi ir atakavo, kol W.Oesau "Gustavo" (bf 109G) kabina užsiliepsnojo ir jo lėktuvas sudužo kartu su juo.
Kas supranta angliškai ir labiau domina šis asas, pasiskaitykite plačiau čia : http://en.wikipedia.org/wiki/Walter_Oesau
Tai tiek informacijos













































