Tai tiek beletristikos, o dabar pristatau galų gale pribaigtą modelį. Jį nemokamai galima parsisiųsti iš ČIA. Pradėjau aš jį norėdamas paprasto projekto, kurį galėčiau tep liap ir pabaigti. Ir iš tiesų modelis neatrodo sudėtingas - detalizacijos jokios (nei salono, nei agregatų apskritai nėra), detalių nedaug. Tačiau suprojektuotas jis taip, tarsi norėta sąmoningai apsunkinti klijavimą. Nors yra kažkas panašaus į karkasą, jis iš principo neturi nieko bendro su kėbulu - kaip juos tarpusavyje suderinti yra paties modeliuotojo bėda. Klijuojant kėbulo detales į krūvą irgi reikia pasukti galvą, nes pasirinkus netinkamą detalių eiliškumą (o tai palikta nuspręsti pačiam modeliuotojui, nes instrukcija susideda vos iš kelių paveiksliukų, kurie visiškai nepaaiškina, kaip detales formuoti, kuria briauna/puse klijuoti vieną su kita ir pan.) gali tekti... OK, prisipažįstu, tai versija 2.5. Pirmoji nukeliavo į šiukšliadėžę, o kai kurias antrosios vietas teko perklijuoti trečią kartą atspausdintomis detalėmis. Šiaip jau, kas mėgsta dėliones iš 10,000 elementų ir turi išskirtinai didelį necenzūrinių išsireiškimų bagažą, gali drąsiai imtis šio modelio.
Nusprendžiau jo nemodifikuoti, nes vis tiek tai būtu netikslus Lancia Stratos modelis, nepaisant įdėto darbo. Tačiau forma panaši, o iš toliau žiūrisi ir visai neblogai, nesimato ir mano paties pridarytų kliurkų. Taigi, nuotraukos:


Tik peržiūrėdamas nuotraukas pastebėjau, kad pamiršau valytuvą. Todėl teko jį skubiai pagaminti. Pabaigai vaizdas su tuo nelemtu valytuvu ir ersatz pagrindu:

Modelis vaizduoja 1978 metų San Remo ralio nugalėtojų suomių Markku Alen ir Ilkka Kiwimaki mašiną.

